رئیس کانون بازنشستگان ارتش در رودسر:

قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ارتش دائمی می‌شود

محبی‌راد اظهار داشت: اگر قانون خدمات کشوری اجرایی شود ما دیگر نیاز به قانون همسان سازی نداریم اما این نوید را خواهیم داد تا دو یا سه ماه آینده قانون همسان‌سازی دائمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان شهرستان رودسر روز شنبه در مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان آجا شهرستان رودسر حضور پیدا کردند.

رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به این مطلب که ۱۰۹ کانون در کل کشور فعالیت می کنند، گفت: در کل کشور جمع ۳۱۷ هزار نفر پیشکسوت، ایثارگر و جانباز به همراه خانواده خود بالغ بر یک و نیم میلیون نفر عضو این کانون ها هستند.

امیر سرتیپ علی محبی‌راد تصریح کرد: ۸۰ درصد ساختمان‌هایی که داریم متعلق به ارتش جمهوری اسلامی است و ۲۰ درصد آن متعلق به کانون است و از میزان بخشی استیجاری است که تصمیم داریم از این حالت آنها را دربیاوریم.

وی با اشاره به این مطلب که همسان سازی حقوق بازنشستگان در انتهای دولت گذشته اجرایی شد، افزود: در برنامه ششم این طرح اعلام شده بود و قرار بود ۱۳ سال قبل قانون خدمات کشوری انجام شود اما چون این قانون اجرایی نشد اعلام کردند که همسازی اجرا شود اما به علت داشتن بار مالی به متناسب سازی تبدیل شد و بلاخره در پایان دولت قبل این طرح اجرایی شد اما ما نیاز به قانون دائمی داریم.

محبی راد در پایان گفت: اگر قانون خدمات کشوری اجرایی شود ما دیگر نیاز به قانون همسان سازی نداریم اما این نوید را خواهیم داد تا دو یا سه ماه آینده قانون همسان‌سازی دائمی شود.

Share