امام جمعه رودسر:

عزت ملت ایران را معامله نکنید | ملت ما نظام استکباری را درهم خواهند شکست

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی با اشاره قدرت نظامی ایران، اظهار داشت: ملت ما همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی و ۴۰ کشور ایستادگی کردند، نظام استکباری را نیز درهم خواهند شکست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی، امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبری تکلیف را به خوبی برای همه مشخص کردند.

عزت ملت ایران را معامله نکنید

وی با بیان اینکه ما عزت خود را در قبال معامله با کشورهای دیگر از دست نمی‌دهیم، خطاب به مسئولان دیپلماسی کشور گفت: عزت این ملت را معامله نکنید زیرا کشورهای اورپایی نیز قابل اعتماد نیستند.

ملت ما نظام استکباری را درهم خواهند شکست

روحانی با اشاره قدرت نظامی ایران، اظهار داشت: ملت ما همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی و ۴۰ کشور ایستادگی کردند، نظام استکباری را نیز درهم خواهند شکست.

امام جمعه رودسر گفت: ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و خط قرمز آنها رهبری است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را عملیانی کنند، تصریح کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

روحانی آزادسازی خرمشهر را برگ زرینی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: وجود رهبری یک نعمت الهی است.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه ولایت فقیه خار چشم دشمنان و محور وحدت و انسجام ملی است، اظهار داشت: اقتدار و عظمت کشور ما به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه است.

Share