وزیر دادگستری در مراسم نخستین سالگرد شهید فاجعه منا حجت‌الاسلام مسلم قلی‌پور

مشکل بزرگ جهان اسلام تجمع یک طایفه خبیث و کثیف اشرافی در مرکز جهان اسلام است/اجازه نمی‌د‌هیم خون مردم بیگناهمان پایمال شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه کودک کشان و مظلوم کشان هم مگر درس اخلاق می‎دهند افزود: اسرائیل کجای دنیای اسلام قرار دارد که برایمان تصمیم بگیرد آنان جز ضربه به اسلام و جز توطئه علیه مسلمانان کاری نکرده اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی بعد از ظهر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهید فاجعه منا حجت‌الاسلام مسلم قلی‌پور گیلانی در مسجد جامع رحیم‌آباد رودسر با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید قلی‌پور، اظهار کرد: اشخاص فقط شاخص و نمونه نیستند خداوند نه تنها ما انسانها را بلکه ملت ها را هادی و راهور می داند.

خداوند آمریکا و اسرائیل را لعنت کرده استimg_2756

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, وزیر دادگستری اظهار کرد: امروز اگر ملت ایران ملتی سرافراز است و اگر مسلمانان توانسته اند در غرب آسیا و شمال آفریقا تاثیرافرین باشند و اگر نامزدهای انتخاباتی آمریکا که دنیا آنها را تنها قدرت جهان می داند از مردم ایران و ایرانی بد می گویند و رقابتشان در بدگویی بیشتر نسبت به ایران شده است نشان از یک مسئله است و آن هم نشان از ارزش و نمونه بودن ملت ایران است.

وی با بیان این مطلب که به آمریکا و اسرائیل چه ربطی دارد که از سیاسی کردم حج توسط ایرانیان سخن به میان می آورند گفت: حج برای ما مسلمانان است و کسی نیست به آنها بگوید بدعهدیتان با خدا و حضرت موسی بر همگان مبرهن و روشن است، خدا لعنتتان کرده است و در مقابل جهانیان دلیل و خوار هستید.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه کودک کشان و مظلوم کشان هم مگر درس اخلاق می‎دهند افزود: اسرائیل کجای دنیای اسلام قرار دارد که برایمان تصمیم بگیرد آنان جز ضربه به اسلام و جز توطئه علیه مسلمانان کاری نکرده اند.

حجه الاسلام پور محمدی اشاره داشت: ۱۱۵ میلیارد دلار هزینه خرید اسلحه اسرائیلی هاست و بعد پول می دهند سازمان ملل که آنان را از لیست آدم کش ها حذف نماید.

وی ادامه داد مشکل بزرگ جهان اسلام تجمع یک طایفه خبیث و کثیف اشرافی است که در مرکز جهان اسلام خیمه زده اند و آنجا علیه مسلمانان حکمرانی می کنند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه ما نمی توانیم در مقابل این خباثت کاری ها ساکت بمانیم اظهار داشت: امام ما این راه را به ما نشان داد. رهبر عزیزمان ما را با راه مقاومت در مقابل ظلم و عمل به رسالت دینی مان آشنا ساخت و ما این راه را راه جهاد و شهادت می نامیم.

اجازه نمی‌د‌هیم خون مردم بیگناهمان پایمال شود

photo_2016-09-16_19-17-30وی خاطرنشان کرد : شهدای حادثه منا مظلومانه به شهادت رسیدند و تشنگی و مظلومیت واقعه کربلا نیز بار دیگر تکرار شد.

وزیر دادگستری افزود؛ حادثه منا از پیچیدگی خاصی برخوردار بود و ما اجازه نمی‌د‌هیم خون مردم بیگناه ما پایمال شود و علیرغم تمام تلاشهایشان که نگذاشتن این مسئله پیگیری شود ما بدنبال آن می رویم تا به نتیجه دست یابیم.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه راه شهیدان زنده است افزود : بعد از ۴۰ سال باز هم از شهدایمان به بزرگی یاد می‎کنیم و این نشان از این است که می گوییم راه شهدایمان ادامه دارد و این است که دنیا از ایران حساب می برد.

وی تاکید کرد: ایران قدرت پایدار و مردمش سرافراز هستند چرا که دولتمان متکی به مردم است و مردم پیرو رهبر عظیم کشورمان و متحد به خون شهدا است.

دولت یازدهم حرف ملت ما را قشنگ تر زد

وزیر دادگستری اظهار داشت: ایران امروز نسبت به ۵ سال و ۱۰ سال گذشته پیروزتر و سرافرازتر است و اکنون می توانیم از حقوقمان در مجامع بین المللی سخن به میان آوریم و نشان می دهد مسیر انقلاب ما عزت ملی ما را افزایش داده است.

پورمحمدی اعلام کرد: تا دیروز در مجامع بین المللی می‎گفتند شما در فلان کنوانسیون حقوق حرف زدن و حق ورود کردن ندارید. شما تحریم هستید اما امروز در همه جای جهان حرف برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد نمیخواهم بگویم دولت یازدهم تافته جدا بافته است اما رییس جمهور ما از توانمندی های خوبی برخوردار است و آنچه اتفاق افتاد توسط ملت ما بود و دولت حرف ملت ما را قشنگ تر زد.

این مقام مسئول با اشاره به دیدار با رهبر انقلاب افزود : حضرت آقا می گویند خطابم در جریان برجام به طرف مقابل است و دولت که زحماتش را می کشد ولی اگر می ایستادیم امتیازات بیشتری می گرفتیم حال امضا کردیم و ایستاده ایم و با اتحاد می توانیم اجرایش نماییم.

 راه شهید قلی پور ماندگار است

پورمحمدی با اشاره به شخصیت حجه الاسلام والمسلمین قلی پور گفت : ایشان بیش از ۸۰ اثر با این سن کم از خود به جاگذاشته است و در موارد مختلفی کار کرده است که تحسین برانگیز بوده است.
وی افزود: ایشان عالم نوآور نیز بوده است و گفتنی است در توصیف ایشان گفته اند که بشدت تفکر ولایی داشته اند و از جایگاه رهبری عقده فقهی با اعتقاد حمایت کرده است.
وزیر دادگستری در پایان افزود: راه این شهیدان که اثرات ماندگار دارند و مظلومانه جان باخته اند پر رهرو است.

tel final1

Share