با حضو مسئولان؛

پل گزافرود کلاچای افتتاح شد | از کسب مجوز ۹ سایت مخابراتی تا اختصاص اعتبار برای چندین پروژه

پل گزافرود کلاچای بطول ۲۰ متر و عرض شش متر با اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام صفری در مراسم افتتاح پل گزافرود کلاچای با اشاره به دیدارهای خود با معاونین و رییس بنیاد مسکن اظهار کرد: تلاش ما بر این محور استوار بوده که از اعتبارات ملی برای پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان رودسر بهره گرفته شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواستش برای افزایش تعداد مسکن محرومین اظهار کرد: خوشبختانه با موافقت دکتر نوبخت و تامین اعتبارات پس از جلسه با تابش رئیس بنیاد مسکن کشور تعداد مسکن محرومان گیلان به ۳ هزار مسکن افزایش یافت که در سطح کشور قابل توجه است.

صفری با تاکید بر اینکه عقب ماندگی گیلان در حوزه های زیرساختی نیازمند پیگیری است، افزود: طرح هادی۵۹ روستا نیازمند بازنگری مجدد هستند.

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگی چون سد پلرود در شهرستان درحال احداث است، افزود: با تلاش دکتر نوبخت ۱۹۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و ۲۰ میلیارد تومان نیز در اختیار پیمانکار برای تصفیه خانه طول لات قرار گرفت.

صفری با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومانی برای پروژه تقاطع غیرهمسطح کلاچای، ۱۰ میلیارد تومان برای شهرداری چابکسر در حوزه بازآفرینی شهری و ۵ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری رودسر گفت: اقدامات قابل توجه خوبی اخیرا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عقب ماندگیهای حوزه مخابراتی رودسر جبران می شود، گفت: مجوز ۹ سایت مخابراتی صادر شده و به دنبال کسب مجوز ۱۳ سایت دیگر از وزیر ارتباطات هستیم.

نماینده رودسر و املش با تاکید بر اینکه همواره در گفتگو با مدیران استانی و شهرستانی پیگیر وضعیت پروژه ها است، یادآور شد: حوزه پسماند دیگر موضوع حائز اهمیت است که چندین جلسه در این رابطه برگزار شده است و شهرداران و دهیاران باید همت بیشتری داشته باشند تا رودسر و املش به شهرستان پاک تبدیل شود.

گفتنی است پل گزافرود کلاچای با اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است.

امروز به صورت نمادین با حضور محمد مهدی مظفری فرماندار رودسر، نماینده مزدم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام روحانی امام جمعه رودسر نه پروزه با اعتبار ۵۹ میلیارد و هشتصد میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 

Share