فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری عامل تهدید، فحاشی و قدرت‌نمایی در بندرانزلی | معرفی متهم ۳۷ ساله به مرجع قضایی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری عامل تهدید، فحاشی و قدرت‌نمایی در فضای مجازی خبر داد و افزود: متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری عامل تهدید، فحاشی و قدرت‌نمایی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با تاکید بر اینکه افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه در پی انتشار فیلمی از تهدید، فحاشی و قدرت‌نمایی توسط یک نفر اراذل و اوباش برای فردی دیگر از در فضای مجازی، شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی بندرانزلی پس از اقدامات تخصصی، متهم مورد نظر را که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار است، شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۰ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد، اذعان داشت: متهم سابقه شرارت، اخلال در نظم، ضرب و جرح با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت در ملاعام را دارد.

این مقام انتظامی افزود: متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با اقدام قاطعانه پلیس روبرو خواهند.

Share