فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

سارق حساب‌های بانکی در بندرانزلی دستگیر شد | متهم جوانی ۱۸ ساله بود

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری فردی که اقدام به برداشت از حساب‌های بانکی شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری فردی که اقدام به برداشت از حساب‌های بانکی شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی گفت: در پی دریافت شکایت از فردی مبنی بر سرقت موجودی حساب بانکی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر رصد و پایش پلیس فتا شهرستان بندرانزلی مشخص شد شخصی با استفاده از بدافزار از حساب بانکی شاکی اقدام به خرید شارژ برای دو خط تلفن همراه کرده است افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس فتا متهم شناسایی و با اخذ دستور قضائی دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم دستگیر شده که جوانی ۱۸ ساله بود در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی و سرقت از ۲۰ حساب بانکی اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد اظهار داشت: علت اصلی سرقت، عدم دقت مالباخته در حفظ اطلاعات بانکی و استفاده از درگاه‌های جعلی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به شهروندان توصیه کرد برای ارتقاء ضریب امنیتی فعالیت‌های بانکی در فضای مجازی از رمز دوم یکبار مصرف استفاده شود و در صورت نیاز به راهنمایی تخصصی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

Share