فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری عاملان درگیری در بندرانزلی | علت درگیری نحوه نگاه کردن به یکدیگر و فحاشی بود!

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این درگیری نحوه نگاه کردن به یکدیگر و فحاشی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی اظهارداشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری و قمه‌کشی در شهر بندرانزلی و مصدومیت ۲ نفر در این حادثه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اعلام اینکه با اقدامات فنی و همه جانبه پلیس، ۲ متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستور دستگیری آن‌ها صادر شد تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، متهمان که یکی از آن‌ها از اراذل و اوباش سابقه‌دار است، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از معرفی متهمان ۲۰ و ۲۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی خبر داد و بیان داشت: علت این درگیری نحوه نگاه کردن به یکدیگر و فحاشی بوده است.

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

Share