مثلث قهرمانی‌های سپیدرود کامل شد؛

تیم فوتبال زیر هفده سال‌های سپیدرود قهرمان لیگ برتر گیلان شدند

تیم فوتبال زیر هفده سال‌های سپیدرود قهرمان لیگ برتر گیلان شدند و به لیگ مناطق کشور صعود کردند تا پس از تیم جوانان و امید مثلث قهرمانی تیم‌های پایه سپیدرود کامل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر زیر هفده سال گیلان عصر امروز (چهارشنبه) تیم سپیدرود رشت در زمین تیم ساحل ضیابر به میدان رفت و در نهایت موفق شد تا با نتیجه قاطع ۱۸ بر صفر تیم این شهر را در هم بکوبد و با اقتدار قهرمان لیگ برتر استان شود و تیم‌های ملوان انزلی و شهید املاکی لنگرود به مقام‌های دوم و سوم استان برسند.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ده بر صفر به سود سپیدرود خاتمه یافت و سرخ‌پوشان که برای قهرمانی نیاز به برد با اختلاف یازده گل داشتند در نهایت با ارائه یک بازی هجومی موفق شدند با نتیجه پرگل هجده بر صفر ساحل ضیابر را شکست دهند و بالاتر از ملوان انزلی قهرمان لیگ برتر گیلان شوند و به برای نخستین بار به مسابقات مناطق کشور صعود کنند.

نکته جالب این مسابقه این بود که عوامل برکزاری این مسابقه قهرمانی سپیدرود را دور از ذهن تصور کرده بودند و فکر می‌کردند تیم ملوان قهرمان این مسابقات خواهد شد و از آوردن جام قهرمانی و تدارک مراسم جشن قهرمانی در زمین ضیابر خودداری کرده بودند و جشن قهرمانی سپیدرود بدون حضور مسئولین هیات فوتبال گیلان برگزار شد!

سرمربیگری تیم سپیدرود برعهده میثم وطن خواه مربی جوان رشتی است و این تیم در تمام بازی‌های فصل موفق شد تا با اقتدار و بدون شکست با بیشترین گل زده و کسب ۶ برد و یک تساوی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

Share