پس از اجرای مراسم سوگند؛

اعضای هیأت رئیسه ششمین دوره شورای شهرهای رضوانشهر و پره سر معرفی شدند

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرهای رضوانشهر و پره سر در دوره ششم با حضور مهندس محمود قاسمی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در این آئین با اشاره به شرایط کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام و رسانه‌های بیگانه که از ماه‌ها قبل سعی در مایوس نمودن و دلسرد کردن مردم داشتند که در انتخابات شرکت نکنند، گفت: با حضور شما نامزدها در انتخابات و همچنین حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

قاسمی همچنین خواستار همدلی، وحدت و انسجام در پیشبرد امور شهری بین اعضای شورای اسلامی شهر شد.

فرماندار رضوانشهر خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر به منظور پیگیری مطالبات مردمی و شهروندان بر انتخاب شهردار در اولین فرصت تاکید کرد.

در ادامه پس از اجرای مراسم سوگند، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا در دوره ششم برگزار شد که به تفکیک شهر رضوانشهر و پره سر به شرح ذیل می‌باشد:

شهر رضوانشهر:

آقای جهانبخش گلرخ به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر رضوانشهر برای مدت یک سال انتخاب شد.

همچنین آقای محمد امام‌پور نایب رئیس، آقای حمیدرضا بادپا خزانه‌دار، آقای مازیار پرهیزکار سخنگو و آقای شهرام اکبری بعنوان منشی در یک سال اول انتخاب شدند.

همچنین آقای جهانبخش گلرخ را به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر رضوانشهر جهت عضویت در شورای اسلامی شهرستان انتخاب نمودند.

شهر پره سر:

آقای رسول شهبازی به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر پره سر برای مدت یک سال انتخاب شد.

همچنین آقای فریدون جدی نایب رئیس، آقای مسعود بابائی خزانه دار، آقای نوید یکتا سخنگو و آقای اسکندر مهری بعنوان منشی در یک سال اول انتخاب شد.

همچنین آقای نوید یکتا را بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر پره سر جعت عضویت در شورای اسلامی شهرستان انتخاب نمودند.

Share