فرماندار رضوانشهر تأکید کرد:

نظارت بخشداران بر ساخت‌وساز در روستاها | مشکلات کرونا را نباید نادیده بگیریم

محمود قاسمی گفت: بخشداران در حوزه مدیریت خود به کمک مسئولین فنی و دهیاران بر اجرای این امور و ساخت و سازهای روستایی نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رضوانشهر با حضور در محل بخشداری پره‌سر طی نشستی با بخشدار و مجموعه همکاران ضمن تبریک هفته وحدت با بیان اینکه عمران و توسعه مناطق روستایی از برنامه های مهم دولت است، گفت: بخشداران در حوزه مدیریت خود به کمک مسئولین فنی و دهیاران بر اجرای این امور و ساخت و سازهای روستایی نظارت بیشتری داشته باشند.

محمود قاسمی با اشاره به بیماری ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت های اقتصادی و کسب و کارهای مختلف و همچنین تحریم های ظالمانه غرب، گفت: در این شرایط با توجه به فشار تحریم ها بر مردم عزیز ما آنان انتظار مضاعفی از مدیران دارند و مسئولین را سرپناه خود می دانند، بنابراین وظایف ما دوچندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مشکلات کرونا را نباید نادیده بگیریم و در کنار مردم با رفع استرس و ارائه راهکارهای مناسب در انجام پروتکل های بهداشتی همیار مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر تاکید کرد: تسریع در پاسخ به مکاتبات اداری، تکریم ارباب رجوع و پیگیری درخواست‌های مردمی جزء اولویت کاری همه مدیران شهرستانی باشد و حداکثر استفاده را از حداقل منابع انسانی در جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

قاسمی با بیان اینکه در آستانه میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) هستیم که تقارن پیدا نموده با روز ۱۳ آبان(نماد استکبارستیزی) که بیانگر سه رویداد تاریخی بزرگ و مهم است، اظهار داشت: از ابتدای بعثت پیامبر اکرم (ص) نگاه استکبار ستیزی و استبدای ستیزی در مرام ایشان بود که امسال نیز به رغم شیوع ویروس کرونا، برای بزرگداشت سه واقعه تاریخی ۱۳ آبان باید از همه فرصت های موجود استفاده کرد.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در پرتو هدایت‌های معمار کبیر انقلاب و فداکاری ها و ایثارگری های شهدای والامقام، عزتمندانه‌ترین برهه تاریخی خویش را تجربه می کند و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می برد.

وی در ادامه نیز با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) که قلب مسلمین جهان را به درد آورده است، توهین به پیامبر اعظیم شان اسلام را توهین به همه ارزش های انسانی و اخلاقی دانستند و این حرکت وقیحانه را به شدت محکوم کردند.

فرماندار رضوانشهر برای بهینه‌سازی پیشبرد اهداف کاری با توصیه به همکاران گفت: ضمن اینکه تکریم ارباب رجوع را برای مراجعان رعایت می کنیم، ابتداء خود همکاران نیز باید نسبت به همدیگر تکریم داشته و با صمیمیت در اجرای امور کوشا باشند تا محیط اداری کاملا موفق داشته باشیم.

Share