با حضور مسئولین شهرستان؛

افتتاح و بهره برداری از بخش ccu بیمارستان شهدای رضوانشهر

بخش ccu و بستری دو، بیمارستان شهدای رضوانشهر با حضور مسئولین این شهرستان روز شنبه بیست و نهم آذرماه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخش ccu و بستری دو، بیمارستان شهدای رضوانشهر با حضور مسئولین این شهرستان روز شنبه بیست و نهم آذرماه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. محمود قاسمی در آیین بهره برداری از این بخش های مرکز درمانی اظهار کرد: بخش ccu با چهار و بخش بستری با هشت نفر بزرگسال و دو نفر تخت اطفال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش های دیالیز، بستری ۱و ۲ و ccu بیمارستان در حال حاضر فعال و آماده خدمات رسانی به بیماران می باشند، اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک بخش اتاق عمل نیز فعال خواهد شد.

قاسمی با تاکید بر تمام وقت بودن پزشکان متخصص قلب، جراحی، زنان و زایمان و داخلی در این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات بهتر به مردم، خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به این مرکز درمانی در این راستا شد.

برای بهره برداری از بخش ccu و بستری این بیمارستان اعتباری بالغ بر بیش از بیست میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در ابتدای این آیین فرماندار رضوانشهر در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار، ضمن اهدای شاخه های گل به پرستاران شاغل در بخش های مختلف این مرکز درمانی، از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان به‌ ویژه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی نمود.

در ادامه نیز محمود قاسمی به اتفاق نماینده حوزه انتخابیه با شماری از بیماران بستری در این مرکز درمانی ، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

Share