با حضور جمعی از مسئولین؛

فرمانده سپاه رضوانشهر منصوب و معارفه شد+ تصاویر مراسم

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رضوانشهر با حضور سرهنگ الیاس کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور جانشین سپاه قدس گیلان، فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد.

محمود قاسمی در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف گفت: اقدامات و خدمات سپاه و بسیج در شهرستان ستودنی است و هر جا در عرصه فرهنگی و اجتماعی و نظامی و … تفکرات و فرهنگ بسیجی حاکم بوده اهداف نظام اسلامی را برآورده شده دیده ایم.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به چند سرفصل مهم علم و پژوهش، معنویت و اخلاق ،اقتصاد و عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و امید و نگاه خویش بینانه به آینده است، گفت: یکی از نشانه های بارز آن پیروزی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بود که باعث اقتدار و امنیت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان را به همراه داشته است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: امیدوارم بتوانیم رهرو خوبی برای شهدای عزیزمان که با ایثار و جانفشانی های خود این نظام و انقلاب را حفظ کردند، باشیم.

در این مراسم سرهنگ محمد پوراسماعیلی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رضوانشهر منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی تقدیر شد.

Share