فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

تخلف ساختمانی بیش از یک هزار متری یک نهاد فرهنگی در رضوانشهر!

فرماندار رضوانشهر گفت: یک نهاد فرهنگی، بصورت غیر قانونی و بدون مجوز، اقدام به احداث، یک هزار و یکصد متر مربع ساختمان در سطح بخش پره سر این شهرستان داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به بخشداران این مناطق افزود: در زمینه ساخت و ساز‌های موجود در سطح روستا‌ها نظارت بیشتری داشته باشید.

وی بیان کرد: یک نهاد فرهنگی در سطح یکی از روستاهای این شهرستان بدون توجه به قوانین و ملاحظات منطقه‌ای چندین هکتار زمین دولتی را برای امر فرهنگی گرفته و بدون اخذ پروانه ساخت و مجوز‌های قانونی، حدود یک هزار و یکصد متر مربع بنا تأسیس کرده و بخشی دیگر از زمین موصوف را به امر باغبانی و دیگر امور اختصاص داده که تخلف آشکار محسوب شده و پرونده آن به کمیسیون رسیدگی ارجاع شده است.

فرماندار رضوانشهر همچنین با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سطح این شهرستان گفت: همه مدیران باید تلاش کنند و با برطرف کردن موانع موجود و بکار گیری همه توان و ظرفیت، تا پایان سال این طرح‌ها به اتمام برسند.

قاسمی همچنین به کنترل و پایش قیمت کالا‌ها در بازار نیز اشاره کرد و گفت: برای کنترل و پایش قیمت ها، خودم شخصا وارد عمل شده‌ام و بصورت سرزده از فروشگاه‌های بازدید می‌کنم و وضعیت بازار مطلوب می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریات و رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام گفت: این اقدام وقیحانه یک بی‌آبرویی برای آنان بود و خشم ملت‌های مسلمان را برانگیخت و موجب اتحاد مسلمین شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر همچنین به موضوع انتخابات در سطح آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با انتخاب هر فردی در آمریکا هیچ اتفاقی در کشور ما نخواهد افتاد و برای ما اهمیتی ندارد، چون اسرائیل خط قرمز آمریکا محسوب می‌شود و از آنجائیکه ما این رژیم جعلی را به رسمیت نمی‌شناسیم، انتخابات آمریکا نیز برای ما اهمیت نخواهد داشت.

فرماندار رضوانشهر در ادامه به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این هفته از ایام مورد علاقه من محسوب می‌شود و برای پاسداشت ارزش‌های حاکم در نظام جمهوری اسلامی، به استقبال این هفته خواهیم رفت و از افتخار آفرینان بسیج تجلیل بعمل می‌آوریم.

وی همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف اداری در سطح رضوانشهر و پره سر گفت: هیچ دستگاه اداری حق ندارد اختلافات موجود دستگاه اداری دیگر را به محاکم قضایی ببرد.

فرماندار رضوانشهر خطاب به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در ادارات مختلف این شهرستان متذکر شد: انتخابات تمام شده است و هیچ کارمندی در سطح ادارات دولتی حق تهدید همکار و ارباب رجوع را ندارد و چنانچه چنین موضوعی گزارش شود، با فرد متخلف طبق مقررات، برخورد خواهد شد.

رضوانشهر از شهرستان‌های مهم و استراتژیک است

نماینده مردم رضوانشهر، تالش و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان پیگیری برای رفع مشکلات مردم گفت: مدیران عزیز برای بر طرف کردن کمبود‌ها و نارسایی‌های موجود تلاش کنند.

حسن محمدیاری افزود: رضوانشهر از شهرستان‌های مهم و استراتژیک استان و کشور محسوب می‌شود و وجود بنگاه‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و همچنین مناطق توریستی و سواحل زیبا در این مناطق از امتیازات بزرگ آن است که باید یک نگاه ویژه ملی به آن صورت گیرد.

در پایان آقایان جعفر صفری بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، حسن مرادی بعنوان رئیس اداره صمت، جواد قانع مقدم بعنوان رئیس اداره منابع طبیعی و صادق علیزاده بعنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر این شهرستان معرفی شدند.

Share