عبدالرضا رفيعی پور چيرانی:

مدیریت شهری تک بعدی نیست | انتخابات شورا یک عرصه تخصصی است

عبدالرضا رفیعی پور چیرانی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر لزوماً یک انتخابات سیاسی نیست بلکه تخصصی است و از منظر تخصص هم باید به آن نگاه شود، تاکید کرد: در عرصه مدیریت شهری افراد کاندیدا و افرادی که در مورد لیست‌های انتخاباتی و فرآیند آن نظارت و حتی نظر می‌دهند باید با نگاه تخصصی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  عبدالرضا رفیعی پور چیرانی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر لزوماً یک انتخابات سیاسی نیست بلکه تخصصی است و از منظر تخصص هم باید به آن نگاه شود، تاکید کرد: در عرصه مدیریت شهری افراد کاندیدا و افرادی که در مورد لیست‌های انتخاباتی و فرآیند آن نظارت و حتی نظر می‌دهند باید با نگاه تخصصی باشد.

کاندیدای انتخابات شورای شهر رشت با اشاره به ذکر این نکته که مدیریت شهری تک بعدی نیست، افزود: مدیریت شهری تنها یک حوزه خاص نیست و ابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، مدیریتی، حمل و نقل و … را تشکیل میدهد.

رفیعی پورچیرانی عرصه مدیریت شهری را مهم و پیچیده دانست و گفت: انتصاب و انتخاب‌ها نباید بر اساس معیارهای سیاسی باشد.

وی با بیان اینکه ورود به شورای شهر و مدیریت شهری باید عالمانه و هوشمندانه باشد، گفت: در صورتی گروه‌های سیاسی بر اساس معیارهای فکری، افراد را مشخص کنند به نفع پیشرفت و توسعه شهر نیست.

Share