مهدی نوریس هریس خبر داد؛

افتتاح اولین ستاد مجازی نخبگان و کارآفرینان در کشور

برای اولین بار ستاد مجازی نخبگان و کارآفرینان مرتبط با انتخابات شورای شهر در شهر رشت توسط ستاد مجازی اینجانب در تاریخ۲۳ خردادماه افتتاح می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی (رضا) نوری هریس نوشت:

‌از آن جا که نخبگان و نوآوران افراد بسیار توانا،خلاق و فوق العاده ای هستند و توانایی کشف راه حل های جدید و قابلی را دارند استفاده از اندیشه ها ، ایده ها و ظرفیت آنان می تواند گره از مشکلات شهری باز نماید و من ایمان دارم آنان می توانند مشکلاتی را حل نمایند که هیچ راه حلی در  هیچ کجای این کره خاکی برای آن دیده نشده است

برای اولین بار ستاد مجازی نخبگان و کارآفرینان مرتبط با انتخابات شورای شهر در شهر رشت توسط ستاد مجازی اینجانب در تاریخ۲۳ خردادماه افتتاح می گردد.

این ستاد از طریق رسانه های مختلف اعلام وجود می کند و طی فراخوان هایی نخبگان و نوآوران و کارآفرینان شهر را دعوت می نماید.

در این رابطه بنده به عنوان کاندیدای شورای شهر به تشریح برنامه های خود در این زمینه می پردازم و با اعلام این که با مشاوره جمعی و استفاده از خرد و تفکر نخبگان و نوآوران و کارآفرینان شهر و بکارگیری ایده های آنان به حل معضلات و مشکلات شهری اقدام می نمایم.

به عبارت دیگر علاوه بر حضور مشاورت کمیسیون های تخصصی شورای شهر می توان از مشاورت نخبگان و نوآوران شهر استفاده نمود و هم چنین تا جای ممکن از توان و حضور مستقیم و احیانا  غیر مستقیم آنان بهره جست.

بدین منظور از کارآفرینان و نخبگان دعوت می کنم تا از طریق شماره تماس ۰۹۹۰۸۰۳۵۲۱۵ در واتساپ با ستاد ارتباط گرفته و در جلسه حضور داشته باشند.

Share