عباسی عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

شورای راهبردی ستاد آیت‌الله رئیسی تشکیل می شود | منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم

عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه تاکنون برای هیچکسی به صورت مکتوب حکمی صادر نشده است، یادآور شد: طی روزهای اخیر صرفاً احزاب و طیف‌های مختلف سیاسی نظیر شورای وحدت، شورای ائتلاف و… حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام داشته‌اند و این به معنای آغاز فعالیت ستاد تبلیغاتی نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه منتظر تصمیم شورای نگهبان برای اعلام کاندیدای تائید صلاحیت شده و ابلاغ رسمی آن به وزارت کشور هستیم، افزود: شورای راهبردی ستادهای استانی و شهرستانی آیت‌الله رئیسی پس از اعلام نظر شورای نگهبان انتخاب و معرفی می‌شوند.

ستادهای تبلیغاتی آیت‌الله رئیسی فعال نیست

عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه تاکنون برای هیچکسی به صورت مکتوب حکمی صادر نشده است، یادآور شد: طی روزهای اخیر صرفاً احزاب و طیف‌های مختلف سیاسی نظیر شورای وحدت، شورای ائتلاف و… حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام داشته‌اند و این به معنای آغاز فعالیت ستاد تبلیغاتی نیست.

نماینده سابق رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای راهبردی ۵ یا ۷ نفره در استان‌ها انتخاب و به ستاد مرکزی معرفی می‌شوند، گفت: با انتخاب خودِ عزیزان، یک نفر به عنوان دبیر شورای راهبری استان به ستاد مرکزی معرفی شده و حکم رسمی می‌گیرد.

عباسی با اشاره به دغدغه و نگرانی ایجاد شده در برخی مردم مبنی بر انتخاب برخی افراد به عنوان رئیس ستاد استانی، گفت: تا این لحظه برای هیچکسی حکمی صادر نشده است و صرفا شاهد اعلام حمایت چهره‌ها و جریان های سیاسی هستیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده‌اند، افزود: درباره انتخاب روسای ستاد مردمی نیز همانگونه که از نام آن مشخص است باید شخصیتی انتخاب شود که وابستگی سیاسی به جناح خاصی نداشته باشد و یک چهره مردمی باشد.

اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی اولویت‌های کشور است

وزیر اسبق تعاون در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در بحث انتخاب رئیس جمهور سیزدهم نباید صرفا به ظاهر شعارها توجه کرد بلکه باید ظرفیت‌ها و واقعیات کشور را نیز لحاظ کنیم به دیارمیرزا گفت: اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی اولویت‌های کشور است و در حوزه اقتصادی نیازمند ساماندهی بورس، سرمایه‌گذاری در بخش مسکن، افزایش تولید، اشتغالزایی، کنترل تورم و نقدینگی هستیم که متاسفانه در سال ۹۹ میزان نقدینگی بنا بر اعلام رسمی بانک مرکزی در ۴۲ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

عباسی با اشاره به ضرورت احیای واحدهای راکد و غیرفعال نیز یادآور شد: در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی در این زمینه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم شاهد احیا و راه اندازی کارخانه پوشش، رشت الکتریک، کارخانه ابریشم و سایر واحدهای غیرفعال استان باشیم.

شرایط فعلی قابل قبول نیست | از ظرفیت رئیس جمهور آینده برای اعتلای گیلان بهره می‌گیریم

وی افزود: امیدوارم با انتخاب مردم؛ رئیس جمهوری مردمی، انقلابی و جهادی روی کار بیاید تا مشکلات کشور به صورت جهادی برطرف شده و اقدامات در حد شعار باقی نماند.

عباسی با بیان اینکه همه دولت‌ها تلاش کرده‌اند، یادآور شد: شرایط فعلی قابل قبول نیست و برای توسعه کشور به حرکت شتاب دهنده‌ای نیاز داریم.

نماینده سابق رودسر و املش در پایان با تأکید بر اصلح بودن آیت‌الله رئیسی، یادآور شد: به عنوان یک گیلانی دغدغه‌هایی دارم که تلاش می‌کنیم با انتخاب مردم از ظرفیت رئیس جمهور آینده برای اعتلای استان بهره بگیریم.

Share