رییس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کشور در گفتگو با دیارمیرزا؛

فعال سازی مراکز نوآوری در استانها | توسعه آموزشهای مهارتی در شهرستانها

گودرزی اظهار کرد: در راستای فراهم آوری یک محیط کار حرفه ای برای دانشجویان به دنبال ایجاد مراکز نوآوری هستیم و یکی از سیاست های جدی ما فعال کردن ۳۱ مرکز نوآوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی گودرزی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه آموزشهای مهارتی ۴۱ مرکز دارد، افزود: در برخی استانها نظیر گیلان ۴ مرکز داریم.

رییس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره هایی در مقطع کاردانی و کارشناسی برگزار می کنیم، گفت: حدود ۲۰ هزار دانشجوی فعال در این مراکز در حال تحصیل هستند و متناسب با ظرفیت استانها و توانمندی مراکز به دنبال جذب دانشجوی جدید هستیم.

گودرزی در رابطه با برنامه های این دانشگاه در سال جاری اظهار کرد: در راستای فراهم آوری یک محیط کار حرفه ای برای دانشجویان به دنبال ایجاد مراکز نوآوری هستیم و یکی از سیاست های جدی ما فعال کردن ۳۱ مرکز نوآوری است.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه متناسب با ظرفیت استانها مراکز نوآوری نیز فعال خواهند شد، افزود: هدف ما تبدیل ایده دانشجویان به محصول است که در این راستا برای حمایت از ایده ها تسهیلات مالی نیز با همکاری بانکها ارایه می شود.

گودرزی با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در استان گیلان با اشاره به ظرفیت بالای گیلان یادآور شد: ایجاد مراکز مهارتی در شهرستان ها نیازمند کمکهای مالی و معنوی مسئولین است و باید به سمتی بریم که آموزشهای مهارتی ترویج شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ درصد دانشجویان در زمینه آموزشهای مهارتی درحال تحصیل هستند، افزود: طی برنامه ششم توسعه این میزان باید به ۳۰درصد افزایش یابد بنابراین نیازمند کار جهادی در این زمینه هستیم.

Share