رئیس جهاد دانشگاهی لنگرود خبر داد؛

از راه اندازی مرکز آموزشی تولیدات گیاهان دارویی تا برگزاری دوره‎های کوتاه مدت کاربردی

رئیس جهاد دانشگاهی لنگرود اظهار کرد: قطعه زمینی در پرشکوه لنگرود تهیه شده تا به مرکز تولیدات گیاهان دارویی و دوره های کارآفرینی تبدیل شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید اروندی رئیس جهاد دانشگاهی لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به نشست مشترک برگزار شده با پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست پیرامون پیشرفت مرکز علمی کاربردی لنگرود و اهداف جهاد دانشگاهی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته اظهار کرد: مرکز لنگرود برای سطح بندی مراکز به حدنصاب خود رسیده است و قطعه زمینی نیز در پرشکوه لنگرود تهیه شده تا به مرکز تولیدات گیاهان دارویی و دوره های کارآفرینی تبدیل شود.

اروندی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما بحث مالکیت ساختمان جهاد دانشگاهی است، افزود: انشاالله با مسجل شدن مالکیت می توانیم فعالیتهای منسجم بیشتری داشته باشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی لنگرود با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت اظهار کرد: بالغ بر ۲۰۰ نفر در دوره های کاربردی نظیر آموزش بورس، تکنسین فوریت های پزشکی، تکنسین داروخانه و…شرکت داشته اند.

وی با بیان اینکه مرکز جهاد دانشگاهی لنگرود حدود ۲۰۰ دانشجو دارد، تصریح کرد: دانشجویان در شش کد رشته آی تی، مدیریت امور اداری، مددکاری اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستانی و مدیریت امور فرهنگی تحصیل می کنند و در رشته آموزش گیاهان دارویی نیز به زودی دانشجو جذب می شود.

اروندی در خصوص آخرین وضعیت ادغام دو مرکز رودسر و لنگرود اظهار کرد: هنوز در این زمینه به توافق نهایی نرسیده ام.

Share