فرماندار لنگرود در جلسه معارفه شهردار جدید کومله:

کومله برای لنگرود بسیار مهم است | جمله‌ای شفاف‎تر از نوکری مردم وجود ندارد

فرماندار لنگرود گفت: آرزو میکنم شورای فعلی به مدت ۴ سال شهردار را حفظ کند و اینگونه نباشد که اعضای شورا ۶ماه بعد گزینه استیضاح شهردار را انتخاب کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه معارفه شهردار جدید کومله با اشاره به نقش و جایگاه مهم این شهر گفت: کومله برای لنگرود بسیار مهم است زیرا بسیاری از نمایندگان مجلس و مسئولین کشور و همچنین بسیاری از شهدای شاخص شهرستان لنگرود از کومله بوده اند.

وی با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان دولت به شهرداری ها کمک میکند گفت: دولت هدایت امور شهر را در اختیار مردم قرار داده و این مردم هستند که با آزادی کامل رای خود را در صندوق می اندازند و با انتخاب اعضای شورا، شهر را خودشان اداره میکنند.

جوادپور با بیان به این جمله که مردم ولی نعمت هستند گفت: کار اصلی شهرداری و تمام مسئولین خدمت به مردم است و آقای فخری شما از امروز رسما نوکر مردم شده اید و جمله ای شفاف تر از این وجود ندارد.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه شهردار باید در سه موضوع تعامل داشته باشد، افزود: تعامل با شورا، همانطور که شورا به شما اعتماد کرد شماهم باید جواب اعتماد شورا را بدهید.

وی همچنین تعامل با مردم را یکی دیگر از تعاملات شهردار دانست و افزود: آقای شهردار مردم سهامداران شما هستند و با اخلاق اسلامی و احترام متقابل باید با آنها در تعامل بود.

جوادپور ادامه داد: شهردار باید تعامل با دستگاه های اجرایی و دولتی را نیز مدنظر داشته باشد زیرا تمام مشکلات را خودتان نمیتوانید به تنهایی حل کنید همانطور که شما بدون اجازه من حق حفاری خیابان را هم ندارید.

وی رعایت قانون، مراقبت و انضباط مالی را از نکاتی دانست که باید در برنامه های شهردار قرار بگیرد.

جوادپور در خصوص اجرای پروژه های عمرانی از شهردار خواست که ابتدا هر کدام را بررسی همه جانبه و سپس با دقت و نظارت انرا اجرا و در آخر به خوبی آنرا مراقبت کند تا بودجه شهرداری از بین نرود.

فرماندار لنگرود در پایان گفت: آرزو میکنم شورای فعلی به مدت ۴ سال شهردار را حفظ کند و اینگونه نباشد که اعضای شورا ۶ماه بعد گزینه استیضاح شهردار را انتخاب کنند.

گفتنی است طی مراسمی «ولی فخری» به عنوان شهردار جدید کومله معرفی و از زحمات علی شفیعی قدردانی شد.

Share