آقازاده با انتقاد از گزارش صدا و سیما؛

فساد مدیریتی کارخانجات نساجی «صنایع پوشش گیلان» را به نابودی کشاند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از ناکارآمدی مسؤولانی که تاراج بخش خصوصی نااهل را دیدند و سکوت کردند، گفت: امروز به برکت مدیریت قوه قضاییه، مسئولین قضایی جدید استان، قطعاً مانع بزرگی بر طمع ورزان خواهند بود تا عبرتی برای همه بدخواهان این ملت غیور و قدرتمند شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش در جمع خبرنگاران با اشاره به پشت پرده واگذاری‌ها در گیلان، اظهار کرد: نزدیک به ۲۰ سال است که کارخانه صنایع پوشش به بخش خصوصی واگذار شد و طمع بخش خصوصی و مشابهت سرنوشت آن با کارخانه‌های دیگر استان، نشان از معامله‌ای کاملاً باندی و مافیایی است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی برف ۸۳ را بهانه‌ای بر سرنوشت غمبار کارخانه پوشش دانست و افزود: ما در دوران جنگ شاهد خرابی بمباران موشکی صدام بودیم که چگونه خرمشهر را به خرابه‌ای تبدیل کرد اما این چند سال اخیر بدخواهان داخلی نیز کارخانه بزرگ و هویت صنعتی استان گیلان را به خرابه‌ای تبدیل کردند و همچون بمباران جنگی خرابی به بار آورده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت مافیای فساد در گیلان، گفت: کارخانه‌ای که روزی سه هزار و ۵۰۰ نفر در آن کار می‌کردند تخریب و اموال کارخانه را غارت کردند این مافیا هنوز هم در حال پیگیری‌اند، گوشت کارخانه را که خورده‌اند منتظرند تا استخوان آن را نیز خودشان صاحب شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از ناکارآمدی مسؤولانی که تاراج بخش خصوصی نااهل را دیدند و سکوت کردند، تصریح کرد: امروز به برکت مدیریت قوه قضاییه، مسئولین قضایی جدید استان، قطعاً مانع بزرگی بر طمع ورزان خواهند بود تا عبرتی برای همه بدخواهان این ملت غیور و قدرتمند شود.

وی با انتقاد از گزارش پخش شده از رسانه ملی درباره مشکلات کارخانه پوشش، خاطرنشان کرد: ما به مافیا اجازه زیاده‌خواهی را نخواهیم داد، آن‌ها بدانند و چشم طمع از زمین پوشش را از آن‌ها خواهیم گرفت و از شرکت آتیه دماوند و همه دوستانی که از حقوق کارخانه و بیت‌المال دفاع کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

Share