صفری در شورای اداری املش؛

رتبه اول فساد اداری متعلق به گیلان است‌ | دست مافیا باید قطع شود

نماینده رودسر و املش با تاکید بر اینکه دست مافیا باید قطع شود، اظهار کرد: رتبه اول فساد اداری متعلق به گیلان است‌.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش در جلسه شورای اداری املش با اشاره به افزایش مراجعات مردمی به دفتر نمایندگان اظهار کرد: این مساله نشان دهنده این است که از لحاظ بوروکراسی اداری دچار مشکلاتی هستیم که روز به روز ناراحتی مردم افزایش می یابد.

وی افزود: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و در گام دوم باید عالمانه تر، باصلابت و سلامت بیشتر کار را پیش ببریم‌.

صفری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نفتکشهای ایران به ونزوئلا رسیدند و دشمنان نتوانستند غلطی بکنند اما در کشور خودمان در پلرود یک سردهنه وجود ندارد که مردم از بابت آن دغدغه نداشته باشند.

نماینده رودسر و املش در مجلس افزود: ساحل از کلاچای تا رحیم آباد میتوانست یک منطقه گردشگری باشد اما امروز عرض پلرود، کیارود و خرشتم از عرض کارون بیشتر است.

وی یادآور شد: زمینهای کشاورزی را به راحتی آب می برد، آیا رودخانه وحشی است یا برخی آدمها وحشی شده اند؟ سه پل بزرگ املش تخریب شده است، این برای من و هیچ آدم عاقلی قابل هضم نیست.

مسئولیت تمام میشود و یک روسیاهی یا روسفیدی باقی می ماند

صفری با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید کمربند مدیریتی محکم تر بسته شود، افزود: تا دیروز امام جمعه بودم و نصیحت من ارشادی بود و امروز نصیحت من مولوی است چونکه باید در برخی حوزه ها پاسخگو باشم و نمی‎گذارم شهرستان آسیب ببیند.

نماینده رودسر و املش تصریح کرد: در برخی موارد آمار من از رئیس یک اداره دقیق تر است، در چنین شرایطی باید چه کرد؟ آیا مقصر فرماندار، استاندار و رئیس جمهور است؟ مگر شما به عنوان رئیس اداره حقوق نمی گیرد؟

وی با اشاره به بازدید چند روز پیش خود از چند روستای ییلاقی به وضعیت نامطلوب روستای دشتک از لحاظ آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: اگر مردم آنجا به من توهین می کردند و فحش می دادند راحت تر بودم اما با چوب احترام از من استقبال کردند و این احترام مردم برای من چوب بود.

به گزارش دیارمیرزا؛ صفری گفت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و به برکت زلزله در اشکورات توسط جهاد نصر و دامغان جاده احداث شد و آیا نمی توانستیم سالی ۵ کیلومتر آسفالت کنیم؟

نماینده رودسر و املش گفت: به من می‌گفتند برخی ائمه جمعه درس اخلاق می گذارند شما چرا نمی گذارید؟ اگر ده تا امام جمعه هم بیایند درس اخلاق بگذارند فایده ای ندارد تا وقتی خروجی مناسبی نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به فعالیت انتخاباتی برخی روسای ادارات گفت: من به مجلس و وزارتخانه ها رفتم و دیدم خبری نیست. مسئولیت تمام میشود و یک روسیاهی یا روسفیدی باقی می ماند.

دست خدا پشت من بود نه دست شیطان

به گزارش دیارمیرزا؛ صفری با اشاره به مراسم تودیع خود از امامت جمعه املش اظهار کرد: در این شهر امام جمعه بودم اما ده دقیقه وقت برای صحبت به من اختصاص داده نشد و همه دیدند چگونه رفتار شد و چه بازی درآوردند؛ این یعنی خفقان.

وی ادامه داد: خوب بازی دادم اما بازی نخوردم. در گلزار شهدای املش گفتم که آدم باهوشی هستم و برای هر موضوعی دهانم را باز نمی کنم و می فهمم که دارند چه می کنند. گفتند که دیگر مردم به طلبه ها رای نمی دهند اما از همین املش در این دوره که مردم مشارکت کمی داشتند ۱۱ هزار رای آوردم. اگر همانند دور گذشته بود ۲۰ هزار رای داشتم، مردم چون اعصابشان خرد بود نیامدند و شرکت نکردند.

صفری تصریح کرد: چه پولها که در انتخابات خرج شد. چند روز پیش مجلس بودم و بزرگان مجلس چه ها که من نگفتند. از اینکه یک رودسری هستم خجالت کشیدم. به وزارت کشور رفتید، به شورای نگهبان سر زدید و یک تیم مدیریتی برای خود چیده بودید اما من کجا بودم؟ در ییلاق. چون می‌دانستم دست خدا پشت من است نه دست شیطان.

وی ادامه داد: مجلس که رفتم به من گفتند صفری تو هستی؟ نماینده ۴ دوره مجلس به من گفت چه کردی تو صفری… فعلا آن گفته ها نزد من و در مخزن اسرار است.

نماینده رودسر و املش اظهار داشت: مگر این شهر مسئول و نماینده ندارد که استعلام ادارات از یکدیگر برای دریافت پمپ آب باید ۱۵ روز طول بکشد؟ صفری به کسی مهلت نمی دهد! نامه های من باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت پاسخ داده شود. حال و حوصله ندارم که کسی بگوید باید بررسی کنیم و از فلان اداره استعلام بگیرم، این موضوع تو کت من نمی رود و با کسی تعارف ندارم.

دست مافیا باید قطع شود

به گزارش دیارمیرزا؛ صفری با اشاره به اینکه پروژه شلمان_ املش به دلیل کمبود مصالح متوقف شده است، اظهار کرد: ادارات نباید نگاه سلبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه از بین همه کمیسیون های مجلس، کمیسیون کشاورزی را انتخاب کرده، اظهار کرد: تمام مشکلات ما همین جا است. کدام سال آبی است که مردم دغدغه نداشته باشند؟میلیاردها تومان در رودخانه های شهرستان ثروت وجود دارد و با همین رودخانه می‌شد که این دو شهرستان را آباد کرد.

صفری با بیان اینکه به دنبال وحدت رویه نمایندگان گیلان هستیم، گفت: روزی خواهد آمد که نمایندگان لنگرود و لاهیجان و…در املش حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در برخی جاها مافیا می بیند، اظهار کرد: دست مافیا باید قطع شود. رتبه اول فساد اداری متعلق به گیلان است‌. چه خبر است در استان من؟ مردم را خفه کرده اند.

روسای ادارات اخلاق داشته باشند و به مردم ظلم نکنند

به گزارش دیارمیرزا؛ نماینده رودسر و املش خطاب به روسای ادارات گفت: به مردم ظلم نکنید. از تصویر شهید سلیمانی خجالت بکشید و کار پیرمردی که از روستا آمده را انجام دهید و به او کمک کنید. اخلاق داشته باشید و با مردم با خوشرویی رفتار کنید. از حوزه کاری خود شناخت داشته باشید. دغدغه مند باشید و فرض کنید آن پیرمرد، پیرزن، زن و مرد؛ پدر، مادر، خواهر و برادر شما هستند.

صفری با بیان اینکه روسای ادارات باید از شیوه های مدیریتی جدید بهره بگیرند، گفت: در این زمینه مطالعه کنید.

نماینده رودسر و املش خطاب به روسای ادارات اظهار کرد: از همه شما گزارش عملکرد و همچنین گزارشی از وضعیت موجود می خواهم و برنامه کاری نیز باید ارائه شود.

وی با اشاره به تشکیل دفتر مطالعات راهبردی اظهار کرد: فرزندان مستعد دو شهرستان رودسر و املش عضو این مجموعه هستند و نقشه راه را به من ارائه می کنند.

صفری در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد؛ مجموعه اقدامات صورت گرفته سبب شده که به الگوی موفقی در دنیا تبدیل شویم.

Share