نماینده رشت در مجلس مطرح کرد:

شهرک صنعتی رشت در کما | مظلومیت گیلان در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی

نماینده رشت در مجلس با اشاره به وضعیت نامطلوب شهرک صنعتی رشت، گفت: گیلان در اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی آقازاده در جلسه اقتصاد مقاومتی در سالن غدیر استانداری به اشرافیت کامل معاونت ریاست جمهوری از آخرین وضعیت و مشکلات استان گیلان اشاره کرد و گفت: گزارشات یک طرفه مسئولان در زمینه اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کافی نیست باید نگاه کارشناسی هم در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه صنعت کشاورزی در گیلان اقداماتی در حال انجام است، افزود: متأسفانه شهرک صنعتی رشت در کما به سر می‌برد اگر ظرفیت توسعه پروژه‌های این شهرک وجود داشته باشد زیر ساخت‌های لازم از جمله زمین‌های استاندارد وجود ندارد.

نماینده رشت در مجلس با اشاره به ظرفیت دخانیات و توانایی بالایی اشتغال زایی آن برای گیلانیان، گفت: متأسفانه این صنعت روز به روز تضعیف شده و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: گیلان نسبت به دیگر استان‌های کشور در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده است.

آقا زاده با بیان اینکه بیش از سه دهه است که به دنبال مکانیزه کردن کشاورزی برای تسهیل کار کشاورزان هستیم، گفت: متأسفانه برخی از شهرهای گیلان فقط ۳۰ درصد به این مهم دست یافته اند که قابل قبول نیست.

Share