نماینده مردم رشت در مجلس:

گیلان دیگر جایی امن برای مفسدین نیست | مردم از مدیریت اقتصادی گله‌مندند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مفسدین سال‌هاست به منابع استان دسترسی داشته و در دستبرد به بیت‌المال تخصص پیداکرده‌اند، گفت: استان گیلان با این میزان نعمت خدادادی و زمینه اشتغال برای فرزندان خود، دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مقابله با فساد و اراده مجلس یازدهم برای مبارزه با مفسدین، اظهار کرد: وجود گلوگاه‌های فساد در گیلان، موجب شده تا مفسدین در کمال آرامش به منابع استان دست درازی کرده و روزبه‌روز با تناول بیت‌المال، فربه‌تر شده و منابع اقتصادی استان را حیف‌ومیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه استان گیلان باید فضایی ناامن برای مفسدین باشد، افزود: گام اول مبارزه با مفسدان، ناامن کردن فضای فساد برای مفسدین و شناسایی گلوگاه‌های فساد است که ما به‌طور جد در حال شناسایی این گلوگاه‌ها در استان بوده و به‌محض شناسایی در برخورد با آنان به‌هیچ‌عنوان مماشات نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مفسدین سال‌هاست به منابع استان دسترسی داشته و در دستبرد به بیت‌المال تخصص پیدا کرده‌اند، بیان کرد: مفسدین بدانند که در هر لباس، شأن و منزلتی باشند به یاری خدا، مردم و نهادهای انقلابی رسوا شده و به اشد مجازات محکوم خواهند شد، چراکه اراده مجلس یازدهم و نمایندگان استان، خلع ید مفسدین برای همیشه می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اراده دستگاه قضا برای مبارزه با مفسدین، تصریح کرد: استان گیلان با این میزان نعمت خدادادی و زمینه اشتغال برای فرزندان خود، دیگر جایی امن برای مفسدین نخواهد بود و به فضل خدا و با کوتاه کردن دست مفسدین از بیت‌المال، اقتصادی پویا و کارآمد بر پایه توانایی و مهارت جوانان این دیار ایجاد می‌کنیم.

Share