سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا:

شهرداری آستارا با ۳۹ بازیکن قرارداد بسته‌ است | بازیکن سفارشی در ترکیب تیم جایی ندارد

حسن اشجاری با اشاره به اینکه بازیکن سفارشی در تیم من جایی ندارد، تصریح کرد: به هیچ عنوان بازیکن سفارشی را در ترکیب شهرداری آستارا جایی ندارد و متاسفانه دو نفر از بازیکنان تاثیر گذار ما حسین آفرین‌زاد و احمد آهی به خاطر مصدومیت چندین هفته نمی‌توانند در کنار ما باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در نشست خبری پیش از نخستین دیدار این فصل لیگ آزادگان با شاهین بوشهر، بیان کرد: در این فصل با ۳۹ بازیکن قرارداد بسته‌ایم که ۲۱ نفر از آن‌ها از بزرگسالان، ۹ بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال و ۹ بازیکن دیگر سهمیه زیر ۲۱ سال هستند.

به هیچ عنوان بازیکن سفارشی را در ترکیب شهرداری آستارا جایی ندارد

حسن اشجاری با اشاره به اینکه بازیکن سفارشی در تیم من جایی ندارد، تصریح کرد: به هیچ عنوان بازیکن سفارشی را در ترکیب شهرداری آستارا جایی ندارد و متاسفانه دو نفر از بازیکنان تاثیر گذار ما حسین آفرین‌زاد و احمد آهی به خاطر مصدومیت چندین هفته نمی‌توانند در کنار ما باشند.

اشجاری اولویت تیم خود را حفظ سهمیه در لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست و عنوان کرد: قطعاً در کنار حفظ سهمیه نگاهی هم به شگفتی‌سازی این تیم مثل فصل‌های گذشته خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان جدید جذب شده در این تیم بیان کرد: متاسفانه هر بازیکنی که برای تیم ما جذب می‌کردیم، افراد مختلفی با سوء نیت حرف و حدیث‌هایی برای ما پیش می‌آوردند.

بیشترین خرید بازیکن را از تیم پاس همدان انجام دادیم

وی ادامه داد: بیشترین خرید بازیکن را از تیم پاس همدان انجام دادیم، چرا که بیشترین شناخت را از این تیم دارم.

اشجاری با اشاره به حضور با ۲۲ بازیکن در لیگ دسته دوم در سال گذشته گفت: امسال در لیگ آزادگان بیش از ۳۴ بازی را انجام خواهیم داد که که شامل بازی‌های جام حذفی و مسابقات دوستانه بوده که به همین دلیل تعداد بازیکن بیشتری را برای این فصل نیاز داشتیم.

سرمربی شهرداری آستارا رقم پرداختی کل مجموعه این تیم را با چهار بازیکن یک تیم مطرح دسته یکی برابر دانست و تصریح کرد: امسال برخلاف سال قبل از ۱۵ بازیکن بزرگسال، امید و نوجوانان در ترکیب اصلی تیم استفاده کردیم.

دروازبان ملی پوش آستارایی شهرداری، پدیده لیگ آزادگان خواهد بود

وی با اشاره به حضور دانیال نیارشید دروازه‌بان سابق تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان یک آستارایی در این تیم بیان کرد: این دروازه‌بان ۱۶ساله با سابقه بازی در تیم ملی و ملوان انزلی با این سن کم خود پدیده لیگ آزادگان امسال خواهد بود.

اشجاری با اشاره به رقم قرارداد خود در شهرداری آستارا بیان کرد: رقم قرارداد من در لیگ دسته سه پنج میلیون تومان، در لیگ دسته دو ۷ میلیون تومان و امسال برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور ۸ میلیون تومان می‌باشد که ۲۰ میلیون تومان هم به عنوان پیش پرداخت دریافتی دارم که در مقایسه با دیگر مربیان رقم غیرقابل باوری است و برای من شرافت و حیثیت فوتبال مهم‌تر از پول است.

پایان رافت به عنوان شناسنامه فوتبال گیلان و آستارا همواره از تیم ما حمایت کرد

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت و زحمات برخی از پیشکسوتان فوتبال از خود تصریح کرد: پایان رافت به عنوان شناسنامه فوتبال گیلان و آستارا همواره از تیم ما حمایت کرد و امیدواریم برخی افراد این رفتارها را سرلوحه کار خود قرار داده و امسال برای ما حاشیه‌سازی نکنند.

هیچ شرکتی چه خصوصی یا دولتی در رایزنی‌های مختلف آماده عقد قرارداد با تیم ما نیست

به گزارش دیارمیرزا، مدیرعامل شهرداری آستارا نیز در این نشست با اشاره به برگزاری اردوی ۱۰ روزه در تهران برای آماده‌سازی گفت: تیم شهرداری آستارا در اولین دیدار خود در لیگ دسته یک به مصاف تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

آرش بابلیان با اشاره به نداشتن اسپانسر برای شهرداری آستارا، بیان کرد: هیچ شرکتی چه خصوصی یا دولتی در رایزنی‌های مختلف آماده عقد قرارداد با تیم ما نیست.

وی افزود: مشکلات موجود اقتصادی کشور باعث شده تا شرکت‌های اقتصادی خصوصی و یا دولتی، اسپانسری تیم‌ها را فعلاً قبول نکنند.

بابلیان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رختکن تیم‌های میزبان و مهمان در استادیوم وحدت آستارا، گفت: ساخت نیمکت بازیکنان ذخیره و کادر فنی برای استادیوم وحدت آستارا در حال ساخت است و تنها مشکل اصلی ساخت فنس دور زمین می‌باشد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز رفع شود.

بابلیان، اظهار کرد: حقوق معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا در کمترین زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

Share