مرحبا در گفت وگو با دیارمیرزا؛ آرزوی من داشتن یک ورزشگاه پنج هزار نفری مسقف در آستارا است

شهرداری آستارا باید به لیگ برتر فکر کند | دستور وزیر ورزش برای تجهیز ورزشگاه وحدت آستارا

مرحبا با اشاره به قول مساعد وزیر ورزش در خصوص تجهیز مجموعه ورزشی وحدت آستارا اظهار کرد: اولویت اول ما در خصوص سیستم روشنایی و فنس کشی اطراف این مجموعه و در فازهای بعدی در خصوص جایگاه ویژه در و دیگر مسائل می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم آستارا در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: شهرداری آستارا مزد زحماتش را گرفت و نتیجه یک فصل تلاش مشقت بار با توجه به محدودیت مجموعه شهرداری یک موفقیت بی نظیر بود.

غلامرضا مرحبا با اشاره به این که پس از سالها افتخارآفرینی تیم فوتبال گمرک آستارا در گذشته فوتبال این شهرستان این بار افتخار بزرگ و بی‌نظیری را شاهد بودیم، افزود: این پیروزی، همه مردم آستارا و گیلان را شاد کرد، امروز در کنار این تیم پرافتخار بودم و به نیابت از مردم آستارا در دفترم پاداش ناقابل را تقدیم عزیزان خواهم کرد.

مرحبا با اشاره به اینکه برای موفقیت حد و مرزی وجود ندارد، تصریح کرد: این بچه‌ها نباید به لیگ یک بسنده کنند و این یعنی نابودی! شهرداری آستارا باید به لیگ برتر فکر کند و متعاقب آن برنامه‌ریزی کند تا بتوان یک آینده روشن را برای ورزش شهرستان اندیشید.

وی ادامه داد: باید در حد لیگ برتر بیندیشیم، برنامه‌ریزی و تجهیز منابع کنیم تا موقعیت‌های بیشتری را در دسترس خود قرار دهیم.

مرحبا با اشاره به اینکه این تیم فرزند آستارا است، بیان کرد: ما در کنار تیم شهرداری تیم فرهنگ ایثار را هم داریم و نباید از آنها غافل شد و مشکلات مالی و کرونا هم مزید بر علت شده که دست خیرین و بازاریان برای حمایت از تیم شهرستان باز نباشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه خود با وزیر ورزش در خصوص تجهیز امکانات مجموعه ورزشی وحدت آستارا گفت: یکی از مهمترین خواسته‌های ما در این حوزه تجهیزات استادیوم وحدت آستارا است، تیم‌های باشگاهی ما باید در خانه بتوانند از رقبای خود میزبانی کنند و میزبانی در یک شهر دیگر تحمیل هزینه و نبود تماشاگرانمان را در پی دارد.

وی ادامه داد: در شأن آستارا نیست که با این توان و ظرفیت تیم‌های خود میزبان مسابقات ورزشی نباشد.

مرحبا با اشاره به قول مساعد وزیر ورزش در خصوص تجهیز مجموعه ورزشی وحدت آستارا اظهار کرد: اولویت اول ما در خصوص سیستم روشنایی و فنس کشی اطراف این مجموعه و در فازهای بعدی در خصوص جایگاه ویژه در و دیگر مسائل می‌باشد.

وی با اشاره به عدم وجود بودجه‌های عمرانی و مشکلاتی از این دست در همه جای کشور بیان کرد: آرزوی من داشتن یک ورزشگاه پنج هزار نفری مسقف در آستارا است و حق این شهرستان بسیار بیشتر از اینها است و تا زمانی که خدمتگزار مردم باشم اگر شرایط کشور اجازه بدهد در این خصوص تلاش خواهم کرد.

مرحبا با اشاره به حضور چهار تیم گیلانی شهرداری آستارا، ملوان انزلی، چوکای تالش و داماش در فصل آینده لیگ یک کشور گفت: ما گیلانی تر نداریم و هر چهار تیم لیگ یکی از فرزندان گیلان هستند و هیچ فرقی با هم ندارند و اداره کل ورزش و جوانان استان باید همه تیم‌های ورزشی گیلان را به یک چشم ببیند.

وی ادامه داد: اگر اتفاقی بیفتد و خلاف آن را ببینیم با توجه به اجازه قانون قطعاً به وظیفه نظارتی خود عمل خواهم کرد.

مرحبا با اشاره به قطع تصاویر ضربات پنالتی توسط صدا و سیمای مرکز گیلان در بازی شهرداری آستارا و پاس همدان گفت: صدا و سیمای گیلان در یک اقدام خوب پس از صحبت بنده با مدیرکل اقدام به پخش مستقیم این بازی کردند و نزدیک به ۱۲۰ دقیقه آنتن به این دیدار تعلق یافت، ای کاش این کار زیبای شبکه باران تکمیل شده و چند دقیقه‌ای را برای ضربات پنالتی تحمل می‌کردند و انشاءالله در دسته یک بازی دیدارها با یک برنامه‌ریزی خوب پخش شود.

Share