کمتر از ۱۰ روز پس از صعود به لیگ یک؛

شوک به فوتبال آستارا؛ مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا استعفا داد!

بابلیان با اعلام استعفای خود از سمت مدیرعاملی این باشگاه اظهار کرد: من از امروز هیچ مسئولیتی در تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا ندارم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حالی که کمتر از ۱۰ روز از صعود تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا به لیگ دسته یک فوتبال کشور برای اولین بار در تاریخ این شهرستان می گذرد، مدیرعامل این باشگاه با استعفای خود کادر فنی بازیکنان و هواداران این تیم را در شوک عجیبی فرو برد.

 آرش بابلیان با انتشار فیلمی در فضای مجازی ضمن تبریک صعود تاریخی این تیم به لیگ آزادگان به عنوان یکی از چهارمین نماینده استان گیلان در این لیگ بیان کرد: زحمات صادقانه و با غیرت کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا غیرقابل وصل بوده و این افتخار آفرینی یک موفقیت بزرگ است.

بابلیان با اشاره به سطح بالای لیگ دسته دوم در فصل گذشته برای تیم فوتبال شهرداری آستارا تصریح کرد: این تیم تحت مدیریت بنده و سایر اعضای هیئت مدیره با اقتدار در مسابقات لیگ دسته دو کشور یک شگفتی را آفرید.

بابلیان افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با یک برنامه مدون از لیگ استانی به منطقه‌ای و لیگ دسته سه کشور و سپس لیگ دو و امروز به لیگ دسته یک کشور صعود کرده و زحمات کادرفنی و سایر اعضای هیئت مدیره در تاریخ ورزش این شهرستان حک شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پی‌درپی در چند روز گذشته با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان برای حضور پرقدرت در لیگ آزادگان عنوان کرد: امیدوارم که نواقصات موجود برطرف شده تا بتوانیم تداوم افتخارآفرینی های شهرداری را شاهد باشیم.

بابلیان با اعلام استعفای خود از سمت مدیرعاملی این باشگاه اظهار کرد: من از امروز هیچ مسئولیتی در تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا ندارم و از هواداران و سرمایه‌گذاران شهرستان خواهش می کنم از این تیم که غرور و خوشحالی را در بین اقشار مختلف مردم این شهرستان ایجاد کرده‌اند حمایت قاطع را داشته باشند.

Share