دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

جلسه استیضاح شهردار رشت لغو شد | اسامی غائبین و حواشی جلسه

حاجی پور رییس شورای شهر رشت گفت: جلسه شورای شهر رشت که قرار بود با دستور کار استیضاح شهردار رشت برگزار شود، برای دومین بار لغو شد!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای شهر رشت که قرار بود عصر روز چهارشنبه با دستور کار استیضاح شهردار رشت برگزار شود، برای دومین بار لغو شد!

حاجی پور رییس شورای شهر رشت گفت: علی رغم حضور شهردار رشت، چند عضو شورا در جلسه حضور ندارند.

وی افزود: من نمی توانم یقه کسی را بگیرم تا که به جلسه بیایند، از اختیار قانونی خودم استفاده می کنم و ظرف ده روز مسئله استیضاح شهردار را حل کنم.

احمد رمضانپور نرگسی دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه همه دلسوز شهر رشت هستند، گفت: بنده اعتقاد دارم که سال پایانی باید بیشتر دقت داشته باشیم و همه اعضا چه موافق و چه مخالف شهردار همه برای منافع شهر فکر می‌کنند!

فاطمه شیرزاد نیز که پس از اعلام لغو جلسه در صحن شورای شهر رشت حاضر شده بود، گفت: این استیضاح برای منافع شهر نبوده و برای تامین منافع شخصی است.

همچنین در حاشیه جلسه فاطمه شیرزاد عضو بانوی شورای شهر رشت حاجی پور را سیاستمدار و طراح بازی استیضاح خطاب کرد و رئیس شورای شهر نیز در پاسخ، شیرزاد را فرافکن نامید.

به گزارش دیارمیرزا؛ در ابتدای جلسه حاجی پور، ذاکری، رمضانپور، عبدالهی، عاقلمنش، علیپور، علوی  و زاهد حضور داشتند که به یکباره علوی صحن را ترک کرد تا جلسه از حدنصاب بیفتد.

پس از اعلام لغو جلسه شیرزاد و رسولی وارد صحن شدند اما علوی، زاهد و ذاکری در صحن حضور نداشتند تا همچنان جلسه برای رسمی بودن از حدنصاب لازم برخوردار نباشد.

Share