رییس شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

۱۱ سوال ۳ عضو شورا از شهردار رشت | حاج محمدی دوشنبه به سوالات پاسخ می‌دهد

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تعداد سوالات ۱۱ مورد است به دیارمیرزا گفت: شهردار رشت با رعایت قانون و به صورت مکتوب اعلام کرده که روز دوشنبه می تواند در شورا برای پاسخگویی به سوالات حاضر شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به وصول طرح سوال از شهردار رشت گفت: بر اساس قانون، اعضای شورا در ابتدا می‌توانند به صورت تذکر موارد مورد نظر را از سوی رئیس شورا به شهردار اعلام کنند و پس از تذکر با توجه به حق قانونی اعضای شورا هر وقت و به هر تعداد دفعات می توانند از شهردار سوال بپرسند.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به اینکه طرح سوال مطرح شده تا الان به امضا سه عضو شورای شهر رشت رسیده است، گفت: در جلسه فوق العاده دیروز طرح سوال از شهردار اعلام وصول شد و شهردار بر اساس ماده ۸۳ قانون شهرداری‎ها و شوراها می تواند ظرف ۱۰ روز به سوالات پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه دیروز شورا، تاریخ حضور شهردار رشت برای پاسخگویی مشخص شده است، گفت: شهردار رشت با رعایت قانون و به صورت مکتوب اعلام کرده که روز دوشنبه می تواند در شورا برای پاسخگویی به سوالات حاضر شود و بر همین اساس اعضای شورای شهر رشت روز دوشنبه جلسه شورا را برگزار خواهند کرد.

رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تعداد سوالات ۱۱ مورد است به دیارمیرزا گفت: اگر در جلسه روز دوشنبه نصف به علاوه یک عضو شورا از پاسخ های شهردار رشت قانع نشدند، طبق قانون بحث استیضاح مطرح می شود و همچنین اگر شهردار در مدت قانونی که ۱۰ روز است در صحن شورا حاضر نشود، شورا می تواند استیضاح را مطرح کند.

گفتنی است، اینکه محور سوالات در چه زمینه‎ای است هنوز رسانه ای نشده است.

Share