مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت خبر داد:

انجام طرح ضربتی نظافت عمومی محلات با مشارکت مؤثر شهروندان

محمدباقر بشردانش، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از انجام طرح ضربتی نظافت عمومی محلات با مشارکت مؤثر شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از انجام طرح ضربتی نظافت عمومی محلات با مشارکت مؤثر شهروندان خبر داد.

محمدباقر بشردانش از شهروندان شهر رشت خواست با مشارکت در طرح پاکسازی محلات هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت‌رسانی مرتبط با این سازمان را اطلاع دهند.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی تدوین شده توسط شهرداری رشت جهت پاکسازی و نظافت در سطح محلات شهر رشت اعلام کرد: این طرح به منظور پاکیزه‌سازی معابر و رفاه حال شهروندان در راستای حفظ محیط زیست درحاشیه بلوارها، معابراصلی و فرعی، محلات، پاکسازی حاشیه رودخانه‌ها و لایروبی جوب‌ها و انهار و همچنین جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در محلات ۵۵ گانه سطح شهر آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت ادامه داد: بر این اساس از شهروندان فهیم و بافرهنگ شهر رشت می‌خواهیم به منظور در خواست پاکسازی و نظافت در محدوده محله‌ی خود و همچنین با یاری‌رساندن در راستای ارتقا سطح و کیفیت خدمات و نظارت بهتر بر عملکرد پیمانکاران مرتبط با سازمان، هرگونه مشکل و نقص در حوزه‌های مرتبط با خدمات محوله این سازمان نظیر تاخیر و یا عدم جمع‌آوری زباله، انباشت نادرست زباله، عدم نظافت مناسب و کافی معابر، فقدان اطلاع‌رسانی و یا عدم رعایت برنامه زمان‌بندی شده جمع‌آوری پسماند خشک و تر، وضعیت نامناسب سطل‌های جمع‌آوری زباله، هرگونه برخورد و رفتار نادرست یا تخلف کارکنان و پاکبانان را صرفا از طریق درگاه‌های ارتباطی سازمان و با ذکر دقیق موضوع و زمان و مکان آن گزارش دهند تا پرسنل سازمان فورا نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام کنند.

بشردانش اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت درخواست بابت پاکسازی محلات و بروز هرگونه نقص و کوتاهی در خدمت‌رسانی مرتبط با این سازمان از راه های ارتباطی ذیل تماس حاصل نمایند.

شماره تلفن: ۳۳۲۴۲۱۲۱ – ۳۳۲۴۱۷۷۰

شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۹۸

صفحه اینستاگرام: instagram.com/pasmandrasht

کانال اطلاع رسانی تلگرام: telegram.me/pasmandrasht

پرتال اطلاع رسانی سازمان: www.rasht-bazyaft.ir

Share