فرماندار صومعه سرا خبر داد؛

۷۸ پروژه عمرانی دهه فجر در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری می رسد

فرماندار صومعه سرا گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه بهره برداری از ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی دهه فجر در این شهرستان، گفت: ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

سیدجلال سیدمحمدی امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: این پروژه ها در بخش های عمرانی، آبرسانی، برق رسانی، راه روستایی و ایجاد اشتغال جوانان اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای چهاربانده شدن محور خمام – پیربازار – ضیابر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و محور فومن صومعه سرا پونل نیز پیشرفت بالایی دارد که این دو پروژه بزرگ ملی می تواند تحولی در حمل ونقل و توسعه ترانزیت و کالا داشته باشد.

فرماندار صومعه سرا در ادامه همچنین از رفع موانع چهارراه خاکیان این شهر خبر داد و گفت: در راستای رضایت مالکان این منطقه ۱۴ میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت شده که عملیات اجرای میدان در این نقطه به زودی آغاز می شود.

سیدمحمدی همچنین چهاربانه کردن محور کلیدبر طاهرگوراب به شهرستان ماسال را از دیگر پروژه های ملی در حال اجرای شهرستان صومعه سرا برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر در توسعه حمل و نقل مسافر دو شهرستان نقش زیادی دارد که هم اکنون فاز دوم آن بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بهره برداری از یک مجتمع تفریحی و رفاهی را مهم ترین پروژه گردشگری شهرستان صومعه سرا در دهه فجر امسال عنوان و بیان کرد: این پروژه که از طرح های نیمه تعطیل بود با اعتبار هفت و نیم میلیارد تومان در منطقه ضیابر افتتاح می شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه یکی از وظایف فرمانداران جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی است، خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار واحد صنعتی در این شهرستان وجود دارد که هم اکنون حدود ۵۰۰ واحد آن تعطیل است. ۱۷ واحد صنعتی نیز در شهرک صنعتی این شهرستان در تملک بانک ها هستند که به زودی وضعیت این واحدها تعیین می شود.

فرماندار صومعه سرا در ادامه از تعیین ۲۰۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و یادآورشد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده کارشناسان، تعداد چهار صندوق نسبت به دوره قبل به شعبات اخذ رای انتخابات در این شهرستان اضافه شده است.

سید محمدی با اعلام اینکه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان صومعه سرا نیز تشکیل شده، گفت: همه اقدامات داوطلبان از سوی این ستاد رصد و بررسی و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در راستای اجرای یک انتخابات سالم و پرشور وظیفه خطیری دارند، تاکید کرد: انتظار داریم تا رسانه ها در برگزاری انتخابات گسترده ما را همراهی کنند و با آگاهی دادن مردم حضور حداکثری را در پای صندوق های رای رقم بزنند.

Share