مسئول هیئت چهارده معصوم خبر داد:

فعالیت هیئت چهارده معصوم در محله معلولین رشت جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

دادفر گفت: هیئت چهارده معصوم در فرهنگ‌سازی محله معلولین رشت جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برمی‌دارد و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌ها و مراسم متنوعی دارد و علاوه بر این، فعالیت‌هایی هفتگی از قبیل کلاس‌های قرآن، کمک به نیازمندان این منطقه و توزیع غذاهای نذری را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جابر دادفر گفت: هیئت چهارده معصوم در محله معلولین فعالیت‌های قرآنی و مذهبی خود را انجام می‌دهد.

مسئول هیئت چهارده معصوم اظهار داشت: هیئت چهارده معصوم در فرهنگ‌سازی این محله حاشیه شهر جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برمی‌دارد و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌ها و مراسم متنوعی دارد و علاوه بر این، فعالیت‌هایی هفتگی از قبیل کلاس‌های قرآن، کمک به نیازمندان این منطقه و توزیع غذاهای نذری را انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید بدانید دشمنان برای از میان بردن این مجموعه‌ها چه هزینه‌های هنگفتی خرج می‌کند زیرا این مجالس نور است و تمام اهل بیت کشتی نجات هستند و ما را از بدی ها نجات می دهند، گفت: اگر می‌بینید در جاهایی آسیب وجود دارد مقصر خودمان هستیم که وصل به اهل بیت نشده‌ایم. عشق و محبت به اهل بیت پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم آن قدر عظمت دارد که اگر در دلی باشد، بدی در آن دل راه پیدا نمی‌کند، شرط پاک بودن دل این است که محبت اهل بیت علیهم السلام در آن وجود داشته باشد و هر عمل نیکی که انجام می‌دهد، او را به خدا نزدیک تر می‌کند.

دادفر همچنین ادامه داد: هیات‌های مذهبی سرمایه بزرگی به اسم دین و باورهای دینی مردم را در اختیار دارند و باید با استفاده از امکانات و تکنولوژی روز در جهت تبلیغ هر چه بیشتر معارف دین برای نسل جوان و نوجوان و حتی کودکان گام بردارند؛ یکی از اقدامات هیات مذهبی چهارده معصوم علیهم السلام در سالیان اخیر جذب فرهنگیان و دانشگاهیان در جمع خود بوده که این اقدام باعث جذب بیشتر جوانان و نوجوانان این محله شده است.

مسئول هیئت چهارده معصوم در پایان اظهار کرد: این هیئت در تلاش است تا در کنار فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی جهت برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی، فضای خود را در محله معلولین، انتهای کوچه جانباز به تجهیزات ورزشی مجهز کند.

Share