سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستارا:

ردپای ۳ جریان مشخص در اغتشاشات اخیر | دشمنان دیگر قدرت، جایگاه و نفوذ لازم را ندارند

سردار رمضان شریف گفت: ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده اند و ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا با ذکر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و مردم همواره بدنبال فرصت برای جبران شکست ها و ناکامی های خود هستند، گفت: ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده اند و ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

سردار رمضان شریف با اشاره به موارد مشابه این قضیه در ۴۰ سال گذشته بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما ثابت هستند، هر چند که دیگر قدرت، جایگاه، نفوذ و تشکیلات لازم را ندارند.

وی ادامه داد: ما با مشاهده صحنه پیش آمده اغتشاشات اخیر و به هم ریختن امنیت شهرها توسط اراذل و اوباش و غارت اموال مردم، این حرکات را توسط ۳ جریان مشخص مشاهده می کنیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین مورد را جریان وابسته به سلطنت طلبان دانست و بیان کرد: این گروه وابسته به خاندان منحوس پهلوی بوده و به دنبال گرفتن انتقام ویژه از ملت هستند.

شریف بخش دوم اغتشاش گران را وابسته به سازمان منافقین خلق دانست و تصریح کرد: ملت ما بخوبی چگونگی تشکیل آنها را می داند و خیانت های آنها در به شهادت رساندن ۱۷ هزار شهید والامقام و خیانت های دیگر در جنگ تحمیلی را فراموش نمی کنند و در نظرسنجی اخیر منفورترین گروه از سوی ملت ایران اسلامی، سازمان منافقین است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آموزش، تجهیز و سازماندهی این افراد توسط این سازمان برای توطئه علیه کشور، گفت: اینها چه در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و چه در حوزه ایجاد نا امنی فعالیت های مشهودی دارند و پشتیبان اینها یک جریان اسرائیلی صهونیستی، آمریکایی و کشور های حاشیه خلیج فارس از جمله سعودی ها و اماراتی ها هستند.

شریف با اشاره به سوار شدن دشمنان بر امواج بخشی از نارضایتی مردم گفت: در فتنه سال ۸۸ نمونه آن را شاهد بودیم و در این قضیه افزایش قیمت سوخت که یک روند اصلاح اقتصادی به گفته مسئولان بود و در کشور این تصور که با گران شدن بنزین کالاهای دیگر هم گران میشود وجود دارد، باید با اغنا سازی این قضیه در رابطه با منافع کشور و حمایت از اقشار ضعیف و برقراری عدالت اجتماعی جلوی سو استفاده گروهک های معاند را گرفت.

Share