فرمانده سپاه آستارا خبر داد:

برگزاری ۵۴ برنامه هفته دفاع مقدس در آستارا | تلاش سپاه و بسیج حل مشکلات مردم است

آرمان با اشاره به شعار هفته مقدس با عنوان “ما پیروزیم” گفت: در بحث محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومین و توزیع بسته‌های حمایتی توسط بسیج سازندگی در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش مجموعه سپاه و بسیج حل مشکلی از مشکلات مردم منطقه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در نشست خبری، از اجرای ۵۴ برنامه در زمینه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس سال ‌جاری در سطح شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: سپاه همواره کمک حال انقلاب، نظام و مردم است و دشمن توان حمله نظامی را به کشور نداشته و نخواهد داشت اما جنگ اقتصادی را علیه کشورمان آغاز کرده است.

تلاش سپاه و بسیج حل مشکلی از مشکلات مردم است

آرمان با اشاره به شعار هفته مقدس با عنوان “ما پیروزیم” گفت: در بحث محرومیت زدایی، ساخت مسکن محرومین و توزیع بسته‌های حمایتی توسط بسیج سازندگی در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش مجموعه سپاه و بسیج حل مشکلی از مشکلات مردم منطقه است.

وی اظهار داشت: ۵۴ برنامه همچون برگزاری صبجگاه مشترک نیروهای مسلح، یادواره شهدا با سخنرانی آیت الله فلاحتی، انجام رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح، براگزاری مسابقات ورزشی اعم از فوتبال، دومیدانی، والیبال و ورزشهای رزمی، برگزاری هیئت عزاداری خیابانی با حضور بسیجیان و آحاد مردم، غبار روبی مزار شهدا، اردوهای جهادی جغرافیا محور، پیاده روی خانوادگی کانون بازنشستگان و بسیج پیشکسوتان، دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره ۴۴ شهید بخش لوندویل، برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان، میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، تجلیل از خیرین، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی و همچنین ویزیت رایگان و برنامه‌های متنوع دیگری در بندر مرزی آستارا انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه آستارا ادامه داد: در این هفته پاسداشت زحمات کسانی که برای انقلاب و کشور در تمام عرصه‌ها، خصوصا هشت سال دفاع مقدس زحمات زیادی کشیده اند انجام می‌شود و از ایشان تقدیر خواهد شد.

برای ما کیفیت برنامه‌ها مهم است

سرهنگ آرمان در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در خصوص علت کم شدن تعداد برنامه های سال ۹۸ نسبت به سال گذشته گفت: برای ما کیفیت برنامه‌ها مهم بوده و سعی می‌کنیم با مراسم با کیفیت ماندگاری ارزش های دفاع مقدس را داشته باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۸۷ مسجد و چهار موسسه قرآنی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان سه سال متوالی به عنوان فرمانده نمونه استان گیلان انتخاب شده است.

Share