در خطبه های نماز جمعه رودسر

انتقاد روحانی از روحانی بابت طرح رفراندوم؛ پس از ۴۰ سال از عمر انقلاب حرف‌های اروپایی‌ها را می‌زنید

امام‌جمعه رودسر با اشاره به سخنان رئیس قوه مجریه در خصوص راه‌اندازی رفراندوم گفت: با القا این حرف‌ها به مردم فرافکنی‌ها را زیاد می‌کنید، بپذیرید که بی‌کفایتی و ناکارآمدی مدیران باعث این‌همه به‌هم‌ریختگی در جامعه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ تقی روحانی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی میثاق جهانی مستضعفین علیه مستکبرین عالم است.

وی حرکت عظیم و جهانی اربعین حسینی را موجب وحشت و رعب دشمنان خواند و افزود: همایش اربعین زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

امام‌جمعه رودسر با قدردانی از سربازان گمنام سپاه پاسداران برای اجرای عملیات پیچیده و اطلاعاتی چند روز اخیرشان تصریح کرد: با این عملیات موفق نیروهای سبزپوش سپاه پاسداران، همه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا گیج شدند و یک عنصر فاسدی که با راه‌اندازی کانال خبری قصد تفرقه در ملت ایران و سم‌پاشی علیه انقلاب اسلامی داشت در این عملیات دستگیر شد.

وی گفت: این فرد فاسد با راه‌اندازی کانال خبری و جاسوسی برای اسرائیل خیانتی بزرگ به ملت ایران و جبهه مقاومت مرتکب شده است.

روحانی با اشاره به قدرت و توان بالای نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های علمی و نظامی که امروز ایران اسلامی حاصل کرده هیچ‌گاه دشمنان جرئت تجاوز به کشورمان را نخواهند داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم در جمع جوانان و دانشجویان پاسداری امام حسین (ع) افزود: آمریکا وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست قرارداد این دشمنی آمریکا بر عزت سپاه پاسداران اضافه کرد و ما هرگز نمی‌توانستیم با هزینه کردن میلیاردها دلار توان و قدرت سپاه پاسداران را به جهان نشان دهیم که چگونه در برابر مظلوم می‌ایستد و بر سر ظالم می‌کوبد.

خطیب جمعه رودسر به ندای رهبر انقلاب اسلامی در خصوص توجه دادن مسؤولین در بهره‌گیری از جوانان برای حل مشکلات کشور خاطرنشان کرد: جوانان موتور پسش برنده کشور هستند و باید بدانند که فکر و ذهن آن‌ها اولین آماج دشمنان است بنابراین باید قدرت ایمان خود را تقویت کنند تا در مقابل ترفندهای دشمنان اسلام بایستند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از جوانان متعهد و انقلابی در حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات و گرفتاری‌های کشور به بی‌عرضگی و بی‌کفایتی برخی از مدیران نالایق مربوط می‌شود و اگر همان‌طور که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کردیم و نقش اصلی را بر عهده گرفتند اعتماد کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

روحانی با انتقاد از مسؤولینی که تاکنون به ندای رهبری در خصوص اعتماد به جوانان لبیک نگفته‌اند، افزود: مسؤولین باید بدانند که نباید باارزش‌ها و باورهای مردم بازی کنند دغدغه ملت ما حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیست که حل کردن این مسئله را به رخ مردم می‌کشید و به آن مباهات می‌ورزید.

وی با اشاره به سخنان رئیس قوه مجریه در خصوص راه‌اندازی رفراندوم تصریح کرد: پس از ۴۰ سال از عمر انقلاب حرف‌های اروپایی‌ها را می‌زنید و با القا این حرف‌ها به مردم فرافکنی‌ها را زیاد می‌کنید، بپذیرید که بی‌کفایتی و ناکارآمدی مدیران باعث این‌همه به‌هم‌ریختگی در جامعه شده است.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به سخنان سران آلمان و فرانسه که ایران باید زیر بار برجام موشکی و منطقه‌ای برود، بیان کرد: به دشمنان داخلی و خارجی می‌گوییم که  ملت ایران بدون هیچ اعتنایی به شما راه خود را ادامه می‌دهد و صحنه را خالی نمی‌کند، رزمندگان ما صنعت موشکی و هم جمهوری اسلامی در نفوذ منطقه به‌سوی جلو حرکت می‌کند و شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

به گزارش دیارمیرزا در اصل ششم قانون اساسی، رفراندوم یکی از راه‌های اداره کشور دانسته شده است.

Share