امام‌ جمعه رودسر: رئیس‌جمهوری یک پاسخ قاطع برجامی علیه برجام دادند

مردم در فشارند بعضی از حضرات می‌خواستند بنزین را گران کنند، انگار که این‌ها مردم را نمی‌بینند!

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر اینکه شیطان بزرگ بدعهد و غیرقابل‌اعتماد است، گفت: ملت ایران از رئیس‌جمهور انتظار دارند که موضع خود را تا آخر حفظ کند و سرسوزن کوتاه نیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با تأکید بر ضرورت فرهنگ افطاری دادن در جامعه به‌ویژه فقرا و محرومین اظهار کرد: ثواب افطاری دادن در روایت‌های دینی فراوان آمده و نباید افطاری دادن از بیت‌المال باشد که حرام محض است.

وی با قدردانی از ورود خوب مجلس شورای اسلامی به‌دور از هرگونه حزب گرایی و جناح‌گرایی در جلوگیری از سهمیه‌بندی و گرانی بنزین افزود: در این شرایط اقتصادی که مردم در فشارند بعضی از حضرات می‌خواستند بنزین را گران کنند، انگار که این‌ها مردم را نمی‌بینند و شرایط سختشان را درک نمی‌کنند.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به جنگ نابرابر دوروزه در غزه به بهانه یک‌تکه زمین تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی بی‌رحمانه بر سر مسلمانان در محاصره می‌زدند اما رزمندگان مقاومت ۶۰۰ موشک در سرزمین اشغالی شلیک کردند و به رژیم تادندان‌مسلح صهیونیستی هشدار دادند اگر ادامه پیدا کند نقطه‌های حساس سرزمین اشغالی را خواهند کوبید.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها راهی جز تسلیم در برابر مقاومت نداشتند، گفت: زمان بزن‌دررو گذشت زمانی فلسطینی‌ها با سنگ در برابر دشمن از خود دفاع می‌کردند و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ظرف ۴۸ ساعت ۶۰۰ موشک شلیک می‌کند.

روحانی با اعلام حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی در مقابل بدعهدی امریکا و اروپا افزود: رئیس‌جمهوری یک پاسخ قاطع برجامی علیه برجام دادند و ملت ایران همه یک موضع قاطع و محکم از مسؤولان انتظار داشتند امیدواریم که رئیس‌جمهور موضع خود را تا آخر حفظ کند و سرسوزن کوتاه نیاید.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از همان ابتدا به تیم دیپلماسی هشدار داده بودند که شیطان بزرگ بدعهد و غیرقابل‌اعتماد است،گفت: اگر مسؤولان ما به هشدارهای رهبر معظم توجه می‌کردند امروز وضعیت کشور این‌گونه نبود.

امام‌جمعه رودسر خطاب به دولت که ملت ایران خواستار آتش زدن برجام هستند، افزود: مقاومت حرف اول را می‌زند اگر بنا بود که ملت تسلیم شوند در دوران هشت سال دفاع مقدس که حتی سیم‌خاردار نداشتیم و گلوله‌ها سهمیه‌بندی بود باید تسلیم می‌شدیم نه اینکه امروز موشک‌های دوربرد ایران تل‌آویو و حیفا را هدف قرار می‌دهند ما بخواهیم ملت را به خاک مذلت بنشانیم.

مردم ولایتمدار رودسر هم مانند سایر هم‌وطنان ما حمایت خود را از اقدام شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.

Share