امام جمعه رودسر:

تحریم‌ها هیچ تاثیری بر ملت ما ندارد | اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند

حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا و اورپا هیچ تاثیری بر ملت ما ندارد، افزود: راه‌اندازی سفارت آمریکا در قدس دهن کجی به جهان اسلام است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام تقی روحانی، امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه این شهر تأکید کرد: ملت به تبعیت از ولایت هرگز به دشمن اجازه نخواهد که برای ما تصمیم گیری کنند.

حجت الاسلام روحانی به دهن کجی آمریکا در برجام اشاره کرد، گفت: امام خمینی(ره) آمریکا را به خوبی می‌شناختند.

وی با بیان اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد، اظهار داشت: دشمنان می خواهند اقتدار جمهوری اسلامی ایران بگیرند ولی باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

امام جمعه رودسر افزود: جمهوری اسلامی ایران روز به روز در عرصه بین المللی با اقتدار بیشتری عمل می‌کند، گفت: سربازان جبهه دیپلماسی می‌دانند که دشمنان می‌خواهند ایران در منطقه حضور نداشته باشد.

روحانی همچنین با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا و اروپا هیچ تاثیری بر ملت ما ندارد، افزود: راه‌اندازی سفارت آمریکا در قدس دهن کجی به جهان اسلام است.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری باید نصب العین سربازان جبهه دیپلماسی در مذاکرات با اروپایی‌ها باشد، گفت: اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه رودسر در ادامه خطبه‌های نماز جمعه رودسر احیا امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با هنجارشکنان ماه رمضان مهم دانست و اظهار داشت: سوم خرداد برگ زرینی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش دیارمیرزا، در نماز جمعه این هفته رودسر نمازگزاران شعارهای ضد استکباری علیه آمریکا و رژیم صهیونستی سردادند.

Share