روحانی: چه نماینده ای است که نمی‌داند تصویب این لایحه به سود مردم است یا ضرر؟

نمایندگانی که به لایحه FATF رأی ممتنع دادند نباید اصلاً وارد مجلس می‌شدند

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه تصویب لایحه FATF مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد خواهد کرد افزود: ما زمانی همگون با کنوانسیون بین‌المللی می‌شویم که برخلاف عزت ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ما نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام تقی روحانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر رودسر با اشاره به تصویب قراردادهای FATF اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید مانند مذاکرات برجام درباره این لایحه به مردم کشور پاسخ دهد.

وی گفت: باوجود عدم خوش‌بینی رهبر انقلاب به مذاکرات برجام این مذاکرات صورت گرفت و هیچ توجهی به هشدارهای رهبری نشد و نتیجه این شد که کماکان تحریم‌ها باقی ماند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به بیان بعضی از افراد که اگر این لایحه تصویب نشود بهانه به دست آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و حکام منطقه داده می‌شود و ما چاره‌ای نداریم تصریح کرد: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها همیشه به فکر بهانه بودند تا ملت و کشور ما را تروریست جلوه دهند چرا عده‌ای فکر می‌کنند که اگر ما عضو این کنوانسیون نشویم مشکلات مردم چند برابر می‌شود.

روحانی با تاکید بر اتکا به توان داخلی بیان کرد: ملت ما همیشه در برابر دشمنان انقلاب مقاومت کردند و بازهم به ایستادگی خود ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید اسامی نمایندگان مخالف و موافق این کنوانسیون را بدانند گفت: نمایندگانی که به این لایحه رأی ممتنع دادند نباید اصلاً وارد مجلس می‌شدند این چه نمایندگانی هستند که نمی‌دانند تصویب این لایحه به سود مردم است یا ضرر؟

خطیب جمعه رودسر با اشاره به اینکه تصویب این لایحه مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد خواهد کرد افزود: ما زمانی همگون با کنوانسیون می‌شویم که برخلاف عزت ملت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ما نباشد.

وی با اشاره به وقوع سیل در روزهای گذشته در سطح شهرستان رودسر و ایجاد خسارت بیش از ۳۵ میلیارد تومان به زیرساخت‌های این شهرستان تصریح کرد: همان‌گونه که مسئولان در هنگام وقوع سیل در کنار مردم حضور پیدا کردند برای تحقق وعده‌های خود در راستای جبران خسارات و حل مشکلات مردم راسخ باشند و بدعهدی نکنند.

Share