نایب رئیس فراکسیون رسانه مجلس: انتقال آب خزر خلاف مصالح ملی است

کلانتری اگر اطلاعات ندارد بهتر است حرف نزند | استان‌های شمالی به کل کشور خدمات ارائه می‌دهند

قاسم احمدی لاشکی، با قدردانی از دفاع کواکبیان درباره اختصاص بودجه برای مدیریت پسماند گفت: با ایشان تنها در یک زمینه اختلاف نظر داریم و آن انتقال آب دریای خزر است که آن را خلاف مصالح ملی و محیط زیست می دانیم و تاکید می کنم که تصمیمات احساسی نباید بر ما غلبه کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قاسم احمدی لاشکی با قدردانی بابت برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر که در نمک آبرود برگزار شد ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: امکانات استانهای شمالی در حد سه استان است اما خدماتی که این سه استان ارائه می‌دهند در حد جمعیت یک کشور است.

نایب رئیس فراکسیون رسانه مجلس با بیان اینکه حتما پسماند مورد توجه نمایندگان است، گفت: زباله مهمترین تهدیدی است که استانهای شمالی را تهدید می کند و رئیس سازمان محیط زیست کشور که ۱۲ سال وزیر جهاد کشاورزی بوده و باید بابت تغییر کاربری اراضی پاسخگو باشد، می گوید که نمایندگان شمالی هارت و پورت می کنند.

احمدی لاشکی در واکنش به برخی اظهارات درباره عدم دفاع نمایندگان استانهای شمالی از اختصاص بودجه پسماند، گفت: در تیرماه که لایحه دولت درباره پسماند به مجلس آمد با رای قابل قبولی تصویب شد و پس از ایراد شورای نگهبان مجددا تصویب شد.

وی با بیان اینکه ادبیات فاخر شما خبرنگاران باید بر ادبیات فاخر دیگر خبرنگاران غلبه کند، افزود: اگر اطلاعات نداریم بهتر است حرف نزنیم.

این نماینده مجلس با قدردانی از دفاع کواکبیان درباره اختصاص بودجه برای مدیریت پسماند گفت: با ایشان تنها در یک زمینه اختلاف نظر داریم و آن انتقال آب دریای خزر است که آن را خلاف مصالح ملی و محیط زیست می دانیم و تاکید می کنم که تصمیمات احساسی نباید بر ما غلبه کند.

Share