انصاری در جلسه شورای اداری سیاهکل:

تنها راه استخدام، قبولی در آزمون استخدامی است | هر سال دو مرحله آزمون استخدامی برگزار می‌شود

جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری سیاهکل گفت: استخدام پیمانی تنها از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای اداری سیاهکل گفت: استخدام پیمانی تنها از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد.

جمشید انصاری افزود: تبدیل وضعیت کارمندان تنها با داشتن شرایط و قبولی در آزمون‌های استخدامی امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه هر سال دو مرحله آزمون استخدامی در کشور برگزار می‌شود گفت: استخدام تنها با شرکت و قبولی در آزمون‌های استخدامی انجام می‌شود.

محمود صوفی فرماندار سیاهکل نیز در این مراسم با اشاره به برخی مشکلات در زیرساخت‌های این شهرستان خواستار افزایش ضریب ایمنی جاده دیلمان – سیاهکل از قبیل نصب علایم راهنمایی و رانندگی، ایمنی راه‌ها و ساماندهی عبور و مرور کامیون‌های حمل سیمان در این جاده شد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت نیز گفت: آب شرب و کشاورزی بخش دیلمان مشکل دارد که با ساخت سد دیلمان این مشکل حل خواهد شد.

ذبیح نیکفر خواستار حل مشکل زیست محیطی و حمل و نقلی کارخانه سیمان دیلمان شد.

امام جمعه شهرستان سیاهکل نیز گفت: انتقال آب دریای خزر به استان دیگر خطرات زیست محیطی را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام محمد علی کریمی خواستار کمک دولت برای تغییر و نوسازی مبلمان شهری سیاهکل شد.

همچنین استخر شنای سیاهکل با ۵هزار متر مربع زیربنا با ۲۵میلیارد ریال هزینه با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز به بهره برداری رسید.

Share