رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد:

۳۱ هزار نفر امسال در دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از استخدام ۳۱ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی از طریق آزمون استخدامی در سال جاری خبر داد و گفت: نیازهای دستگاه‌های اجرایی بررسی و برای سال آینده مجوز استخدام صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، جمشید انصاری در آئین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان شهرکرد با تبریک به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: هرساله در دو مناسبت پروژه‌هایی با کاربری‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه خدمات دولت به مردم از اهداف ما است، افزود: این پروژه‌ها علیرغم همه محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌ها انجام شده است؛ امیدواریم این خدمات در سال آینده با گشایش‌هایی که صورت می‌گیرد افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنایی ندارند، خاطرنشان کرد: اگر این مسائل برای نسل جدید به درستی تبیین نشود، این نسل برای صیانت از دستاوردها احساس تکلیف نمی‌کنند.

انصاری با بیان اینکه روحیه ایثار و فداکاری مردم در پیروزی انقلاب تنها در جنگ تحمیلی تکرار شد، تاکید کرد: باید این تجربیات همدلی و فداکاری به نسل جدید منتقل شود، باتوجه به اینکه این نسل حسابگر هستند باید به آن‌ها گفت که هر چیزی نباید با حساب و کتاب انجام شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص مجوزهای استخدامی، توضیح داد: بیش‌ترین مجوزها مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است; زیرا بیش‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: امسال از طریق آزمون استخدامی ۳۱ هزار نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور در می‌آیند.

انصاری در پایان گفت: نیازهای دستگاه‌های اجرایی بررسی و برای سال آینده مجوز استخدام صادر می‌شود.

Share