رییس سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد؛

استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی| بیش از ۵ هزار خدمت دولت به مردم احصا شد

معاون رئیس جمهور و مسئول معین آذربایجان غربی در اقتصاد مقاومتی از استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی داشته ایم و بیش از ۴۰ هزار نفر در این نهادها استخدام خواهند شد.

جمشید انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه افزود: این ظرفیت با توجه به نیاز اعلامی دستگاه‌های اجرایی برای نیروی انسانی پیش‌بینی شده که اقدامات تکمیلی آن در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا، بر اساس اقدامات مقابله‌ای خوبی که انجام گرفته، پیش‌بینی می‌شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از پنج هزار خدمت دولت به مردم احصا شده که از این تعداد بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

وی با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوزها متشکل از نمایندگان سه قوه بیان کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوزها برای سرعت‌بخشی به فعالیت‌های اقتصادی باطل شد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه متناسب با فعالیت های جدید مجوزهای جدید نیز تعریف می‌شود، افزود: برنامه ‌ریزی شده تا مجوزها، تکراری و غیرضروری نباشد و خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نشود.

انصاری، روان‌سازی و تسهیل کسب و کارها را از جمله سیاست‌های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

Share