مدیر کل راه و شهرسازی گیلان:

۶ هزار و ۵۸۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی هستند | ۵۲ شهر در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ساخت ۶۳ هزار واحد مسکن مهر در گیلان به پایان رسید، گفت: کار اجرایی ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی در گیلان باقی‌ مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، ماکان پدرام شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گیلان در رشت اظهار داشت: ۷۴ هزار و ۶۲۸ واحد مسکونی برای استان گیلان در پروژه مسکن مهر در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه ۶۲ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در استان گیلان به اتمام رسید، تصریح کرد: کار اجرایی ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی در گیلان باقی‌مانده است.

پدرام با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۵۸۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی هستند، خاطرنشان کرد: ۱۱.۳ کیلومتر از پروژه آزاد‌راه منجیل به رودبار باقی‌مانده است.

وی با اعلام اینکه در‌ استان گیلان ۵۲ شهر در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند،  عنوان کرد: بخش مطالعاتی طرح بازآفرینی شهری برای شهرهای رشت و لنگرود در حال انجام است.

پدرام با تاکید بر اینکه  ۱۳ هزار و ۱۹۱  واحد مسکونی از سال ۸۸ تا ۹۷ برای دریافت تسهیلات بازآفرینی به نهادهای مختلف معرفی شدند، گفت: ۵۵۱ واحد مسکونی در سال ۹۷ برای دریافت تسهیلات بازآفرینی معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه تعداد ۴۱ پروژه تحت مدیریت فنی و اجرایی اداره راه و شهرسازی اجرا می‌شود افزود: ۳ پروژه ملی با زیربنای ۹۲ هزار و ۵۴۲ مترمربع در حال اجرا است.

پدرام با اشاره به اینکه  ۲۲۶ کیلومتر در سال ۹۷ در بخش راه روستایی استان گیلان آسفالت شدند، عنوان داشت: هدف‌گذاری آسفالت روستایی در سال ۹۸ به میزان  ۳۴۵ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اعلام اینکه ۵۵ درصد از راه‌های روستایی استان گیلان دارای رویه آسفالتی هستند، افزود: ۱۰ پروژه برای ۴ خطه کردن جاده‌های استان گیلان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه قیر دریافتی اداره راه و شهرسازی استان گیلان در بخش راه تاکنون ۵هزار و ۸۳ تن است، اظهار داشت:  ۲۵ هزار تن قیر برای عملیات راهسازی در استان گیلان در سال ۹۷ مورد نیاز است.

Share