فرمانده سپاه پاسداران آستانه

سراسر تاریخ ما افتخار و غرور است | در صحنه جهانی همواره غرور ملی اهمیت دارد

امینی گفت: ورزش گاهی اوقات از یک ملت تبلیغی می کند که اگر هزاران ساعت، تبلیغات مکتوب و تصویری انجام دهید، نمی تواند آن مقدار چهره و بزرگی یک ملت را به رخ جهانیان بکشانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه مشترک روسای هیاتهای ورزشی شهرستان آستانه با حضور مدیرکل ورزش وجوانان و معاونین این اداره کل در محل سپاه پاسداران ناحیه آستانه اشرفیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی فرمانده سپاه پاسداران آستانه در این نشست با بیان اینکه افتخارات ملی می تواند مایه امید و غرور یک ملت باشد، اظهار کرد: اساس و هدف ورزش سلامت جسم و روح است.

وی افزود: اگر انصافا به مقوله ورزش و آموزش پرورش نگاه عمیق داشته باشیم خیلی از مشکلات و آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

امینی با بیان اینکه در صحنه جهانی همواره غرور ملی برای ما بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: برخی کشورها که غرور و افتخار تاریخی ندارند از طریق اسطوره ها و از طریق بسیاری از مسایلی که ممکن است با واقعیت منطبق نباشد قهرمانانی را ولو در تخیل خلق می‌کنند.

وی افزود: ما ملت بزرگی هستیم که سراسر تاریخ ما افتخار و غرور است. فلاسفه، اندیشمندان، فقها و حکما، مفسرین و بززگان در عرصه شیمی، فیزیک، نجوم و … سراسر تاریخ ما غرور و افتخار است.

فرمانده سپاه پاسداران آستانه گفت: ما در انقلاب و دفاع مقدس افتخارهای بزرگ داشتیم، هیچ وقت این چهره های بزرگ نظیر، بابایی، چمران، باکری، خوش سیرت و شهید املاکی فراموش نمی شوند. آنها افتخارات بزرگ تاریخ ما بودند، قهرمانانی که به ما درس ایستادگی و امید، اعتماد به نفس و روحیه خود باوری دادند.

امینی ادامه داد: ورزش گاهی اوقات از یک ملت تبلیغی می کند که اگر هزاران ساعت، تبلیغات مکتوب و تصویری انجام دهید، نمی تواند آن مقدار چهره و بزرگی یک ملت را به رخ جهانیان بکشانید.

وی گفت: ورزش گاهی اوقات می تواند برای مردم محبوبیت ایجاد کند. پیروزی‌های قهرمانان در میادین ورزش، تنها مردم ما را خوشحال نمی کند، بلکه ملت های دیگر را خوشحال میکند زیرا
بسیاری از کشور های دنیا هستند گاهی به نام یک قهرمان ورزشی در جهان شناخته شده اند.

فرمانده سپاه پاسداران آستانه اظهار کرد: ما یک ویژگی خاصی داریم درجهان و آن بانوان قهرمان ما هستند که با الگوی اسلامی افتخاراتی در صحنه های ورزشی ما می آفرینند. این الگوی اسلامی برای ما در میان یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان؛  افتخاری است و برای ایستادگی بر مبناء فرهنگ دینی و هویت ملی بسیار حایز اهمیت است.

در پایان مراسم از خانم فاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته و سارا بهمنیار قهرمان کاراته جهان تجلیل شد.

Share