رییس هیئت کنگ فو گیلان مطرح کرد

کنگ فوی گیلان حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد| از برگزاری گیلما حمایت می‌کنم

مهروانی با بیان اینکه احداث خانه کونگ فو گیلان یکی از اهداف ما است، تاکید کرد: در رابطه با برگزاری مسابقات گیلما( نوعی کشتی) که یکی از شاخه های مربوط به این هیئت بوده، حمایت لازم را خواهم کرد و سعی بر ارتقای آن خواهم داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید مهروانی، رییس هیئت کنگ فو گیلان در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک روز خبرنگار در رابطه با عملکرد روابط عمومی سازمان ها اظهار داشت: همه سازمان ها با فعالیت های پی در پی و مداوم روابط عمومی ها به نتیجه کار خود خواهند رسید.

وی در ادامه خبر داد: از ابتدای حضور من در این هیئت از سال ۹۵ تا کنون طبق رتبه بندی فدراسیون، هیئت کونگ فو گیلان از رده بیست و هشتم در بین ۳۱ استان در کشور به رتبه ۱۶ام در سه ماهه اول سال ۹۵، رتبه ۱۱ام در سال ۹۶ و در نهایت به امید خدا شاهد ارتقا به رتبه ۷ام یا ۶ام خواهیم بود.

مهروانی در رابطه با اعزام گروه های ورزشی به مسابقات بین المللی آذربایجان گفت: در دوره گذشته با مجوز فدراسیون تیمی از گیلان برای مسابقات به جمهوری آذربایجان فرستادیم که موفق به کسب رتبه اول شدند.

رییس هیئت کونگ فو گیلان گفت: با برگزاری مسابقات متعدد که امتیازشان برابر با سایر مسابقه ها است سعی بر ارتقا رتبه این هیئت داریم.

مهروانی اضافه کرد: هیچ ورزشی بدون عشق و علاقه ثمره نخواهد داشت‌. گیلان در کشور حرف های بسیار زیادی برای نشان دادن استعدادهای نهفته خود دارد.

رئیس هیئت کونگ فو در رابطه با میزبانی گیلان برای مسابقات بین المللی کونگ فو گفت: با رایزنی های متعدد درصدد برگزاری مسابقات بین المللی کونگ فو در منطقه آزاد انزلی هستیم.

در پایان، مهروانی با بیان اینکه احداث خانه کونگ فو گیلان یکی از اهداف ما است، تاکید کرد: در رابطه با برگزاری مسابقات گیلما( نوعی کشتی) که یکی از شاخه های مربوط به این هیئت بوده، حمایت لازم را خواهم کرد و سعی بر ارتقای آن خواهم داشت.

در ادامه این نشست، عضو هیئت مدیره هیئت کونگ فو استان گیلان گفت: ورزش های رزمی به خصوص کونگ فو سرمایه ها و استعداد های فراوانی دارند اما ما بعنوان مدیران این امر کم و کاستی های فراوانی را به این هیئت ها وارد کردیم.

سماکچی در ادامه افزود: اولین کار برای تمام سازمان ها باید ایجا یک ثبات مدیرتی باشد که متاسفانه این موضوع در این هیئت اتفاق نیافتاد و در طی سه سال گذشته کونگ فو گیلان، ۶ رییس هیئت مدیره عوض کرده است.
.ی در رابطه با حضور درخشان بانوان در عرصه ورزش گفت: با رایزنی های متعدد بعد از حضور اقای مهروانی، بانوانی که در این چند سال حضورشان در عرصه ورزش کمرنگ شده بود، به مقام های متعددی دست پیدا کردند که این عزیزان مایه افتخار گیلان هستند.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر شد.

Share