مدیرعامل و سرمربی ملوان در جمع خبرنگاران؛

نوری: بومی گرایی یکی از اصول ملوان است | زارع: روحیه جنگندگی ملوان بالا می رود

مازیار زارع خود را امانت دار باشگاه دانست و گفت: قول می دهم تنها چیزی که روی آن اصرار دارم جنگنده بودن ملوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پژمان نوری در جمع خبرنگاران با بین اینکه سیاست ما این بود که تیم را به جایگاهی برسانیم تا که اسپانسر پیدا شود، افزود: در فصل جدید تصمیم گرفتیم به کسانی اجازه حضور در ملوان را بدهیم که منابع مالی قوی تری داشته باشند چون مشکل اصلی ملوان مالی است، خصوصا باتوجه به اینکه مشکل پاشنکو حل نشده است.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم پرداخت مطالبات پاشنکو در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات ملوان در همه رده ها بسته است، گفت:پس از تشکیل جلسه مجمع جلسه هیات مدیره تشکیل شد و بنده به عنوان مدیر عامل و مازیار زارع به عنوان سرمربی انتخاب شدند.

نوری گفت: دنبال این هستیم که تیم های پایه های ملوان تقویت شوند و ملوان روی پایه‎های خود بایستد.

مدیرعامل ملوان با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی درست به دنبال تحول اساسی در باشگاه هستیم، اظهار داشت: یکی از واجبات باشگاه ملوان درامد پایدار است با کمک مسئولان و منابع به آن می‎رسیم.

وی گفت: ما نمی خواستیم ادامه دهیم ولی برای دستیابی به اهداف ملوان نیاز به حمایت سیاسیون داریم و دنیامالی گفت که من حامی ملوان هستم و خودش دنبال مرمت ورزشگاه است چون قوی سپید یک بال ندارد.

نوری اظهار داشت: این پروژه ملی شده و انشاالله هر چه سریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه هر مربی و بازیکنی دوست دارد در زمین خوب بازی کند، افزود: وقتی صندلی در اختیار کسی گذاشته می شود باید به دنبال تامین منابع مالی هم باشد.

وی با بیان اینکه بدهی ملوان از ۱۸ میلیارد تومان به ۹ میلیارد رسیده، افزود: ملوان باید به روند بازیکن سازی خودش ادامه می‎دهد و هر تیمی میل به صعود دارد ولی باید بستر های آن نیز فراهم شود.

مدیرعامل ملوان گفت: اگر ملوان تا الان سرپا است بخاطر هواداران و پیشکسوتان و نیروی دریایی است که حامی تیم بوده اند.

وی در رابطه با تشکیل کانون هواداران برای کمک به باشگاه نیز گفت: فدراسیون کانون هواداران را به رسمیت نمی شناسد ولی می توانیم از راه های دیگر به دنبال دریافت کمک باشیم.

بومی گرایی یکی از اصول ملوان است

نوری با اشاره به اینکه بازیکن سازی، بومی گرایی و استفاده از تیم های پایه از اصول ملوان است، اظهار کرد: برای اینکار تمام تلاشمان را می کنیم که تیم را در لیگ نگه داریم.

وی افزود: در هشت بازی آخر از مسیرمان خارج شدیم و مطمئنا یک سری بازیکنان باید اضافه شوند و این زمان بر است. تغییرات در تیم های پایه داریم و هدف اصلی مان این است که یک نفر برای مربیگری تیم تصمیم نگیرد بلکه باید کمیته یا شورایی برای تصمیم گیری و اگر سازمانی بدهیم تیم و باشگاه بهتری خواهیم داشت.

زارع: روحیه جنگندگی ملوان بالا می رود

مازیار زارع نیز در این نشست خود را امانت دار باشگاه دانست و گفت: قول می دهم تنها چیزی که روی آن اصرار دارم جنگنده بودن ملوان است و بازیکنان با تمام وجودشان برای سربلندی و اصالت ملوان خواهند جنگید.

سرمربی ملوان با بیان اینکه  در کادر و زمین تلفیقی از تجربه و جوانی است، افزود: دنبال آن هستیم که سطح کیفیت تیم ارتقا یابد و هیچ مربی هیچ جای دنیا قول نمی دهد ولی من قول می دهم برای بهتر شدن جایگاه و روحیه جنگندگی ملوان برگردد.

وی با بیان اینکه شرایط پارسال نرمال نبود و تیم نیاز به تقویت دارد، افزود: لیستم را به باشگاه داده ام و مطمئنم اگر روحیه جنگندگی را از ابتدا با آن شروع کنیم و یقین داریم تیم به آن هدفی که می خواهیم می رسیم.

زارع با بیان اینکه بازیکنان بومی در ملوان نقش مهمی برعهده دارند، گفت: ما در هر نسل از ملوان بازیکن تحویل جامعه ورزش داده ایم و اصل ملوان بومی گرایی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دعا می کنم شهرداری استارا صعود کند و اگر تیم های گیلانی بالا بیایند لیگ جذاب تری خواهیم داشت.

سرمربی ملوان تصریح کرد: پیشکسوتان من را تنها نگذارند و بیایند پیشنهاد بدهند و انتقاد کنند.

زارع در پایان اظهار کرد: تا زمانی که من در باشگاه هستم بازیکن باید کاملا در اختیار ملوان باشد و نام ملوان برایم مهمتر از هرچیزی است.

گفتنی است در این نشست، سید جلال رافخایی، بابک پورغلامی، علی حسنی صفت، اردشیر پورنعمت و احمد احمدی از سوی سرمربی جدید ملوان به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملوان معرفی شدند. همچنین زارع گفت که در روزهای آینده دو مربی باتجربه به کادر وی اضافه خواهد شد.

Share