روایت دیارمیرزا از جای خالی والیبال گیلان در سطح اول کشور؛

روزهای تاریک والیبال گیلان؛ رویای حضور در سوپرلیگ تحقق می‌یابد؟!

گیلانی‌ها همچنان منتظرند تا شاهد روزی باشند که وعده رئیس هیات والیبال گیلان برای حضور یک تیم از استان در سطح سوپرلیگ یا لیگ دسته اول والیبال کشور تحقق پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگر نگاهی به تاریخچه والیبال گیلان بیندازیم می‌بینیم که گیلانی‌ها در سطح کشور همواره حرفی برای گفتن داشته‌اند و روزی روزگاری گیلان به کارخانه بازیکن‌سازی تبدیل شده بود و ملی‌پوشان گیلانی والیبال همچون ستارگانی در آسمان تیم ملی می‌درخشیدند اما هرچه که گذشت ستاره بخت گیلانی‌ها در این رشته پرهیجان ورزشی رو به افول نهاد.
هنوز یادمان نرفته آنروزهایی که بازیکنانی چون فرید آخوندزاده، مرتضی شیاری، محمود توانایی، یوسف دوبنده، احمدرمضانی، یعقوب میزانی، روح الله صالحی نژاد و علی رمضانی در سطح کشور افتخارآفرینی می‌کردند. یادمان نرفته که تیم والیبال پره سر و رضوانشهر چقدر محبوبیت داشت و داماش گیلان با حضور نیمی از بازیکنان ملی‌پوش در رشت چنان شور و شوقی را رقم زده بود که تختی جا برای سوزن انداختن هم نداشت و مردم گیلان سر و دست می‌شکستند تا از نزدیک بازی تیم محبوبشان را ببینند.
بعدها تیم والیبال سفیر گیلان با استخوان‌بندی بازیکنان گیلانی و رشتی، تلاش کرد تا بار دیگر هویت دیرینه والیبال در گیلان را دیگر احیا کند و شاید اگر حمایت بیشتری از این تیم می‌شد، سفیر گیلان می‌توانست با صعود به سوپرلیگ سفیر خوبی برای ورزش گیلان باشد.
سال ۹۷ نیز تیم والیبال وارنا شهر باران رشت بار دیگر جنب و جوشی در ورزش گیلان ایجاد کرد و والیبال دوستان رشتی از زن و مرد گرفته تا کودک و بزرگسال در سالن تختی رشت جمع می‌شدند تا که شاید گیلان بار دیگر بتواند در سطح اول والیبال کشور تیمی داشته باشد اما افسوس که این فرصت هرگز تحقق پیدا نکرد.
اما گیلانی‌ها همچنان منتظرند تا شاهد روزی باشند که وعده رئیس هیات والیبال گیلان برای حضور یک تیم از استان در سطح سوپرلیگ یا لیگ دسته اول والیبال کشور تحقق پیدا کند و باید ببینیم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا که همچنان باید شاهد روند نزولی والیبال در گیلان باشیم و هر روزمان بدتر از دیروزمان باشد!

Share