طی مراسمی با حضور مسئولان

معرفی معاونین جدید فرماندار آستارا | جمشیدنژاد:مدیری که کارنامه داشته باشد شایسته ترفیع است

جمشید نژاد گفت: استفاده از نظرات کارشناسی مدیران ما را به سمت خدمت بهتر برای مردم سوق داده و تا زمانی که یک منطقه به عنوان یک مزیت تعریف نشود، دچار محدودیت شده و باید تلاش کرد تا شرایط را برای بسترسازی مناسب ایجاد کرد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای موفقیت باید باید بین ملت و دولت ارتباط برقرار کرد، عنوان کرد: اعتماد متقابل بین ملت و دولت سبب پیشرفت کشور می‌شود.
علی اصغر جمشیدنژاد با بیان اینکه جوانان و بانوان انتظارات بحقی از ما دارند که باید به آنها جامع عمل بپوشانیم، گفت: باید راهکارهای مناسبی تعریف کنیم تا سبب توانمندسازی این دو قشر گردد.
وی با تاکید بر همگرایی دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف و برنامه ها در مسیر توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم اضافه کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و همگرایی بین دستگاهی مشکلات و چالش های شهرستان بررسی و آنها را برطرف کنیم.
جمشید نژاد افزود: تمام دستگاه های اجرایی و مدیران باید در پی کسب رضایتمندی مردم باشند و رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع باید در سرلوحه کار ها قرار گیرد. ظرفیت های بالقوه موجود در این شهرستان نیازمند برنامه ریزی و توسعه زیرساخت ها برای بهره مندی بیشتر و بهره وری مناسب است که در این میان باید بخش خصوصی را وارد کرد و دستگاه های اجرایی و مدیران آنان می بایست به بخش خصوصی به عنوان یک سرمایه ماندگار بنگرند.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای شناسایی ظرفیت های موجود گفت: سفر مکرر استاندار گیلان به این شهرستان نشان از اهمیت آستارا برای دولت داشته و باید با تعریف ساز و کار مناسب بهره وری شایسته از ظرفیت‌های شهرستان مرزی بندر آستارا استفاده کنیم.
جمشید نژاد گفت: استفاده از نظرات کارشناسی مدیران ما را به سمت خدمت بهتر برای مردم سوق داده و تا زمانی که یک منطقه به عنوان یک مزیت تعریف نشود، دچار محدودیت شده و باید تلاش کرد تا شرایط را برای بسترسازی مناسب ایجاد کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به تغییرات موجود در بدنه فرمانداری این شهرستان گفت: شایسته‌سالاری و لیاقت محوری اصل مهمی است که امروزه شاهد آن هستیم و انتخاب معاونان سابق فرمانداری این شهرستان به سمت های جدید نشان از این دارد که مدیران شایسته در روند صعودی خدمت‌رسانی حضور داشته و وقتی مدیری کارنامه مشخص و موجهی داشته باشد شایسته ترفیع است.

در راستای فراگیر شدن همدلی پیش قدم باشیم

در ادامه فرماندار آستارا در این جلسه گفت: در یک سال اخیر ۲۷ جابه‌جایی در سطوح مختلف مدیریتی شهرستان داشتیم که همه از نیروهای بومی بوده و تلاش ما همواره انتخاب مسیر بهره‌وری درست درون سازمانی و استفاده از ظرفیت بومی شهرستان است.
یونس رنجکش افزود: همچنین با توجه به جمعیت ۱۶ درصدی برادران اهل سنت استفاده از این عزیزان هم در دستور کار قرار داشته و سهم بخش شهرستان هم برای استفاده انجام و سعی در مسابقات برابری در بکارگیری مدیران شهرستان داشته و باید در راستای فراگیر شدن همدلی ها پیش قدم باشیم.
رنجکش در ادامه با اشاره به افزایش توسعه سازمانی شهرستان اظهار کرد: استفاده از نیروی انسانی کارآمد و توانا یکی از مهمترین مولفه های توسعه و بهره وری سازمانی در سطوح مختلف مدیریت بوده و در آستارا این مهم را با بکارگیری منابع انسانی شایسته و بومی انجام داده و تلاش ما بر اساس تعهد تخصص و شایسته‌سالاری بوده و هیچ رابطه ای را وارد مسائل سازمانی نمی کنیم.

از هرگونه بی حالی و کسل بودن محیط اداری پرهیز شود

به گزارش دیارمیرزا در ادامه امام جمعه شهرستان آستارا ضمن تشکر از عملکرد فرماندار این شهرستان گفت: تعامل و همکاری این نهاد با تمام دستگاه‌ها و مدیریت و کار آمدی به نحو احسن در عملکرد نماینده عالی دولت و مجموعه عوامل فرمانداری در این مدت کاملا مشخص بوده و آنها خدمت به مردم را قدر می دانند.
کاظم حافظ‌نیا افزود: توفیق خدمت به مردم از امروز نصیب دو عزیز دیگری است که به عنوان معاونان جدید فرمانداری مشخص شده و مردم از شما خدمتگزاری خالصانه و صادقانه می خواهند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به نقش ویژه شهرستان مرزی و بندری آستارا در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و توضیح داد: پتانسیل های اقتصادی آستارا، نقش مهمی را در این زمینه دارد و باید از همه ظرفیت های گمرک، بندر چند منظوره و… در این خصوص استفاده شود.
حافظ نیا در پایان از تلاش همه جانبه برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی سخن گفت و عنوان کرد: باید با ایجاد فضای همدلی، از هرگونه بی حالی و کسل بودن محیط اداری پرهیز نمود و فرهنگ اسلامی ایرانی را سرلوحه و اولویت همه اقدامات قرار داد.

معارفه دو معاون جدید

در پایان سامان ساسانیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیز لقمانی مقدم به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا معرفی شدند و از زحمات محمد مهدی مظفری و وحید پورحضرت تقدیر بعمل آمد.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی است.

Share