در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی فومن عنوان شد

افتخاری: نگذاریم چهره فومن لکه‎دار شود/ ایران‎عقیده: مدیران باید بر احیای ارزشهای انقلابی بکوشند/میرحیدری: ناجا حافظ ارزشهاست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار، دادستان و امام جمعه شهرستان فومن و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار، دادستان و امام جمعه شهرستان فومن و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد(تصاویر)

نگذاریم چهره فومن لکه دار شود

photo_2016-11-20_13-54-15به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت نیز با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش خطیر ناجا در امنیت تصریح کرد: مهترین خطری که امروز جامعه را تهدید می کند اعتیاد است که برای مقابله با آن باید تلاش کرد.

وی آرزو کرد نیروی انتظامی در تمام امورات با روحیه جهادی نظم را با اقتدار به منصه ظهور برساند و افزود: چشمی که برای خدمت رسانی و پاسداری از آرمانهای نظام بیدار باشد در روز قیامت گریان نخواهد شد.

افتخاری سردار میر حیدری را از نیروی توانمند و با بصیرت خواند و افزود: این بصیرت در انتخاب نیروی ارزشی در استان به ایشان کمک می کند.

وی فومن را شهر ولایی، مذهبی و گردشگری خواند و گفت: باید در آسیب شناسی اهتمام داشته باشیم تا نااگاهانه عده ای دست به تخریب وجهه فومن نزنند و چهره شهر را لکه دار نکنند.

افتخاری در پایان از جانبازانی چون سردار جلایی و شهدای این شهر به عنوان افتخار فومن یاد کرد.

مدیران باید بر احیای ارزشهای انقلابی بکوشند

حجت الاسلام ایران عقیده دادستان فومن نیز در این مراسم دغدغه جامعه را حفظ روحیه انقلابی دانست و گفت: دست استکبار در راس تمام فتنه ها علیه ایران نمایان است و دشمن در صدد تضعیف روحیه انقلابی است و این زنگ خطری برای ما است.photo_2016-11-20_13-55-43

دادستان فومن تصریح کرد: اگر هر کدام یک قدم برای ارزشها و تعالی اسلام بر نداریم صرفا جایگاه را اشغال کرده ایم زیرا یک مدیر باید بر احیای ارزشهای انقلابی بکوشد.

وی نیاز ضروری نظام را دفاع از ارزشهای اسلامی خواند و گفت: پافشاری روی ارزشها از طرف شخص نشانه شاخصه مهم آن فرد است. چنین مدیری هرگز از حوزه مدیریت خود اجازه بی احترامی به ارزشها را نمی دهد.

ایران عقیده نیروی انتظامی را پیش قراول مبارزه با فساد و ناهنجاریها خواند و گفت: این نیرو با خون خود امنیت را برای جامعه رقم زده است.

دادستان فومن با بیان اینکه اگر هر مسئول وظیفه خود را به خوبی انجام دهد خیلی از تنگناها برطرف می شود، افزود: مدیران باید سیاسی کاری را رها کنند.

ناجا حافظ ارزشهاست و با اقتدار در عرصه‌های مختلف حضور دارد

سردار میرحیدری نیز در ادامه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان فومن اظهار کرد: دشمن به شدت دنبال مهار جمهوری اسلامی است و می خواهد بین مردم و نظام دلبستگی وجوphoto_2016-11-20_13-52-47د نباشد.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر حفظ ارزشها و حراست از اقتدار جمهوری اسلامی افزود: اختلافات نباید ما را در مسیری قرار دهد که شاهد تضعیف ارزشها باشیم.

وی با اشاره به انتصاب سرهنگ جعفرزاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی فومن اظهار کرد: من به سرهنگ جعفرزاده گفتم که خوش به سعادت شما که در چنین شهری برای خدمت انتخاب شدید. اگر در مسیر درست گام بردارید ایت الله بهجت دست شما را میگیرد و اگر کوتاهی کنید شهدای این شهر گریبان ما را خواهند گرفت.

میرحیدری تاکید کرد: نیروی انتظامی باید به عنوان حافظ ارزشها در میدان باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی استان فارغ از بازی سیاسی و با همدلی و اقتدار در میادین مختلف حضور دارد و در جهت تحقق فرامین اسلام و خدمت به دولت با قدرت و فراتر از وظیفه قانونی خود کار می کند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاهر به امنیت خوب شهرستان فومن اظهار کرد: از فرمانده انتظامی جدید این شهرستان انتظار دارم به ساماندهی اماکن نیروی انتظامی توجه داشته باشد زیرا ناجا به عنوان دستگاه خدماتی باید کلانتری و پاسگاه های مناسب و در شان مردم داشته باشد.

سردار میرحیدری در ادامه سخنان خود سرهنگ جعفرزاده را از جمله نیروهای ارزشی ناجا خواند و گفت: خدمات ارزنده ایشان در نیروی انتظامی گیلان فراموش شدنی نیست و امیدوارم با همکاری مردم شهر و فرماندار اشکالات جاری مرتفع شود.

در مراسم امروز از تلاش های سرهنگ بابک علیزاده قدردانی و سرهنگ محسن جعفرزاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فومن معرفی شد.

Share