فرماندار آستارا با حضور در تحریریه دیارمیرزا

آستارا به صورت یک کشور کوچک است | دیارمیرزا رسانه‌ای پویا است

رنجکش با اشاره به اینکه آستارا جزو محدود جاهایی است که مرز ریلی، آبی و… را در کنار هم دارد، اظهار داشت: آستارا به صورت یک کشور کوچک است و تمام حساسیت یک کشور نیز باید در این شهرستان دیده شود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور در تحریریه دیارمیرزا از عملکرد این رسانه خبری قدردانی کرد.

یونس رنجکش ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه سرد و گرم کار خبرنگاری را چشیده است و با مشکلات این حوزه کاملا آشناست، گفت: هدف بنده از حضور در اینجا قدردانی از زحمات شماست؛ دیارمیرزا رسانه ای پویا است و امیدوارم روز به روز پویاتر شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت شهرستان آستارا بسیار بالاست، گفت: آستارا همه ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را با هم دارد. این شهرستان یک شهرستان و گذرگاه ملی است که در گذشته متأسفانه عقب نگه داشته شده است اما در دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه شهرستان هستیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ظرفیتهای این شهرستان می تواند برندسازی شود، اظهار داشت: در گذشته آستارا به صورت محلی دیده می شد اما قابلیت های زیادی دارد تا در سطح ملی بدرخشد و این مساله نیازمند برندسازی ظرفیتهای مختلف شهرستان است.

رنجکش با اشاره به اینکه آستارا جزو محدود جاهایی است که مرز ریلی، آبی و… را در کنار هم دارد، اظهار داشت: آستارا به صورت یک کشور کوچک است و تمام حساسیت یک کشور نیز باید در این شهرستان دیده شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه امیدواریم انتظاری که از تحولات منطقه داریم شکل بگیرد، به خط ریلی آستارا-آستارا اشاره کرد و اظهار داشت: نقش اساسی خط ریلی در بحث تجارت است اما قابلیت مسافربری را نیز دارد.

رنجکش با اشاره به اینکه خط ریلی کمک می کند به تمام جهان وصل شویم، گفت: با این وضعیت می توانیم کالا را با وقت و هزینه کمتر در اختیار مشتری قرار دهیم که یک اصل اساسی در تجارت است.

وی تردد ریلی را امن و مطمئن دانست و تصریح کرد: بارانداز آستارا – آستارا ظرفیت های زیادی دارد که با اتصال راه آهن سراسری توسعه استان نیز شتاب پیدا خواهد کرد.

رنجکش با بیان اینکه از رسانه ها انتظار نمی رود صرفا منعکس کننده خوبی‌ها باشند، یادآور شد: مشکلات مختلفی که شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‎کند باید بصورت گزارش بازتاب پیدا کند و بنده نیز به نوبه خود هم پاسخگو هستم و هم اینکه پیگیری لازم برای رفع کمبودها را انجام خواهم داد.

Share