در پی دیدار شب گذشته

بوفون: این داور باید روی سکوها بنشیند و چیپس بخورد

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که داور دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید، شایستگی قضاوت در این دیدار را نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، یوونتوس که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۰ مغلوب رئال شده بود، امشب فاصله زیادی با جبران این نتیجه نداشت اما در ثانیه های پایانی داور یک پنالتی مشکوک به سود رئال گرفت و کریس رونالدو توانست آن را تبدیل به گل کند. بوفون که از این تصمیم داور بسیار عصبانی بود، به شدت به او اعتراض کرد و همین باعث شد تا از زمین اخراج شود.

او که احتمالا دیگر فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نخواهد کرد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” این یک دهم یک پنالتی بود. می دانم داور چیزی را که دید، گرفت اما این بی تردید صحنه مشکوکی بود. اصلا پنالتی صد در صد نبود.

و وقتی یک پنالتی واضح در دیدار رفت برای ما گرفته نشد، نباید این صحنه مشکوک در دقیقه ۹۳ برای آنها پنالتی اعلام می شد. تیم هر کاری می توانست انجام داد و یک انسان نمی تواند رویاهایی مانند این را در پایان یک بازگشت استثنایی با چنین صحنه مبهمی خراب کند.

مطمئنا کسی که چنین تصمیمی گرفته، نمی تواند قلبی در سینه داشته باشد؛ بلکه یک سطل آشغال دارد. مهمتر از همه، اگر شخصیت لازم برای حضور در چنین زمین و چنین ورزشگاهی را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و همراه با همسر و فرزندان تان، چیپس و نوشابه بخورید.

نمی توانید رویای یک تیم را خراب کنید. من در آن لحظه چیزی به داور گفتم اما او باید میزان فاجعه ای که خلق کرده را درک کند. اگر نمی توانید با فشار کنار بیایید و شجاعت گرفتن تصمیم درست را ندارید، باید روی سکوها بنشینید و چیپس بخورید.”

Share